اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

6100 مددجو در استان بوشهر آموزش مهارت زندگی فرا گرفتند

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در یکسال گذشته شش هزار و 100 نفر در پایگاه‌های سلامت اجتماعی بهزیستی استان، مهارت زندگی را آموزش دیدند.

6100 مددجو در استان بوشهر آموزش مهارت زندگی فرا گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عزیزنژاد سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت‌های آموزشی بهزیستی گفت: مهم‌ترین فعالیتی که در زمینه آسیب‌های اجتماعی انجام می‌دهیم آموزش است.

وی افزود: در 13 پایگاه سلامت اجتماعی، آموزش‌های مختلفی به مراجعین داشتیم و استقبال خوبی هم از این آموزش‌ها شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تصریح کرد: شش مرکز دولتی و 21 مرکز خصوصی در استان بوشهر مشاوره برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را دنبال می‌کنند.

عزیزنژاد بیان داشت: در سال گذشته 8 هزار و 200 نفر از مراکز مشاوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشاوره گرفتند.

این مسئول عنوان کرد: خط ارتباط تلفنی بهزیستی برای مشاوره غیرحضوری به شماره 1480 فعال است و امسال 2 هزار و 800 مشاوره غیرحضوری در آن ثبت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در زمینه پیشگیری از معلولیت‌ها و مشاوره ژنتیک نیز در سال گذشته چهار مورد مشاوره داشتیم.

فعالیت 6 کمپ ترک اعتیاد در استان بوشهر

عزیزنژاد گفت: در زمینه پیشگیری از اعتیاد نیز خدمات درمان سرپایی داریم که 23 مرکز در سراسر استان در این زمینه فعال هستند.

وی بیان داشت: شش کمپ فعال هم داریم که بیش از 5 هزار نفر برای درمان اعتیاد خود به آن مراجعه کردند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های درمانی برای معتادان باید مراقبت کنیم که فرد ترک کرده مجددا در دام مواد مخدر نیفتد.

انجام بیش از 15 هزار غربالگری شنوایی در استان بوشهر

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 15 هزار مورد غربالگری شنوایی در استان بوشهر انجام شده که 67 مورد بیمار نیز شناسایی شدند.

عزیزنژاد متذکر شد: در زمینه بینایی سنجی هم بیش از 30 هزار مورد کودک معاینه شده که 760 مورد بیماری چشمی از جمله 209 مورد تنبلی چشم در این معاینات شناسایی شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در پایان اذعان داشت: برای تنبلی چشم با انجام معاینات ساده این مشکلات در مدت محدودی اصلاح می‌شوند.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول