اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

واگذاری 475 واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: از سال 88 تاکنون 475 واحد مسکن در قالب طرح مسکن مددجویان به افراد زیرپوشش بهزیستی واگذار کردیم.

واگذاری 475 واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عزیز‌نژاد سه‌شنبه شب در جمع خانواده بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: بخشی از کمک برای واگذاری مسکن به مددجویان را سازمان بهزیستی در قالب کمک بلاعوض انجام داده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز 251 واحد مسکن در قالب مسکن مددجویان  به افراد زیرپوشش بهزیستی استان واگذار کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در ارتباط با اشتغال مددجویان بهزیستی استان بوشهر هم گفت: در سال گذشته تعهد 250 نفر را داشتیم که توانستیم برای 650 نفر اشتغال ایجاد کنیم که از این تعداد 437 نفر از مددجویان و 213 نفر هم از توانخواهان یا معلولان بودند.

عزیزنژاد تصریح کرد: به کارگروه اشتغال استان پیشنهاد دادیم در طرح‌هایی که به اشتغال زیادی نیاز است از مددجویان بهزیستی استفاده شود.

وی گفت: البته باید شغل‌هایی باشد که مغایرتی با وضعیت مددجویان نداشته باشد که در این زمینه کارشناسان بهزیستی مشاغل مورد نظر برای مددجویان را احصا کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در ارتباط با قانون جامع حمایت از معلولان گفت: در این قانون 3 درصد از معلولان در استخدام‌های رسمی در نظر گرفته شده که در استان بوشهر تاکنون 7 نفر در قالب این طرح مشغول به کار شدند.

عزیزنژاد خاطرنشان کرد:  سعی داریم با هماهنگی با استانداری سهمیه 3 درصد استخدام در دستگاه‌های اجرایی رعایت شود تا گام مهمی برای اشتغال مددجویان هم برداشته باشیم.

وی گفت: سازمان بهزیستی توانمندسازی مددجویان را هم در دستور کار دارد تا زمینه‌ای برای اشتغال مددجویان باشد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در ارتباط با سند جامع کاهش طلاق در استان بوشهر گفت: این سند را با همکاری دستگاه‌های مرتبط تدوین کردیم که در شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به تصویب رسید.

عزیزنژاد خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی استان بوشهر در تلاش است با بهره‌گیری از روش‌های مختلف در زمینه توانمندسازی مددجویان بهزیستی اقدام کند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول