اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دولت دهم

1930 ملاقات چهره به چهره با هنرمندان صورت گرفت/تقدیر از خبرنگار فارس در رفسنجان

نماینده معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک‌هزار و 930 ملاقات چهره به چهره و در منزل با هنرمندان داشتیم.

1930 ملاقات چهره به چهره با هنرمندان صورت گرفت/تقدیر از خبرنگار فارس در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا محمدی صبح امروز در آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت شهرستان‌های رفسنجان و انار ضعف در کار هنری را بسیار کم خواند و اظهار داشت: رهبر ما هم بر این عقیده هستند که همه حرف‌ها را به وسیله هنر می‌توان راحت و خوب انتقال داد.

محمدی خاطر نشان کرد: یک‌هزار و 930 ملاقات چهره به چهره و در منزل با هنرمندان داشتیم و یک دیدار با افرادی که در کنار کار هنر مانند افراد پشت صحنه، نور، صدا و ... هستند هم داریم، زیرا کار آنها هم با ارزش است، اما مانند هنرپیشه‌هایی که چهره آنها را همه می‌بینند، شناخته شده نیستند.

وی با اشاره به ارزش هنر و هنرمند ابراز داشت: اگر در کشور بشکه نفت به یک‌هزار دلار برسد، اما هنر و فرهنگ در آن کشور نباشد آن بشکه سوراخ تلقی می‌شود و هیچ اثری در جامعه ندارد.

محمدی با بیان اینکه هنرمند مثل دو بال امر به معروف و نهی از منکر است، عنوان کرد: خبرنگاران دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها بودند، زیرا خبرها بیشتر در خط اول بود، لذا امروز خبرنگاران ما در جبهه جنگ نرم روبه‌روی دشمن ایستاده و با قلم و بیان خود مشت محکمی به دهان جهان استکبار می‌زنند.

وی تاکید کرد: برای احداث مجتمع فرهنگی انار پیگیر می‌شویم و مشکلات دیگر هنرمندان نیز در چارچوب قانون پیگیری و حل می‌شود.

به گزارش فارس، از مسئولان ادارات ارشاد رفسنجان، انار و شهربابک به همراه امام جمعه رفسنجان، فرمانداران رفسنجان، انار و شهربابک با لوح یادبود، تجلیل به عمل آمد.

نماینده ویژه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگار فارس و خبرنگار صدا و سیمای مرکز کرمان نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/80016/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول