اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض خبرنگاران به غیبت‌های مکرر محمدعلی طرفه در جلسات

شیشه‌فروش: آقای حیدر‌پور پاسخگوی خبرنگاران باشید / طرفه باز هم در جلسه نیامد

پیش از ظهر امروز، بازهم محمدعلی طرفه به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در نشست خبری مدیران استان به منظور پاسخ به سؤال‌های خبرنگاران در راستای وضعیت رودخانه زاینده‌رود حضور نیافت و این موضوع سبب اعتراض خبرنگاران شد.

شیشه‌فروش: آقای حیدر‌پور پاسخگوی خبرنگاران باشید / طرفه باز هم در جلسه نیامد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز نشست خبری جمعی از مدیران استان اصفهان به منظور پاسخ به سؤال‌های خبرنگاران مبنی بر وضعیت رودخانه زاینده‌رود برگزار شد.

این نشست خبری در ساختمان ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان و با حضور مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل آب و فاضلاب استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاونان شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد و در این میان غیبت محمدعلی طرفه به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به میزان بسیاری احساس شد.

بازهم محمدعلی طرفه به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در نشست خبری مدیران استان به منظور پاسخ به سؤال‌های خبرنگاران در راستای وضعیت رودخانه زاینده‌رود حضور نیافت و این موضوع سبب اعتراض خبرنگاران شد.

محمدعلی طرفه در بسیاری از این جلسات حضور پیدا نمی‌کند و معاونان و سایر مدیران شرکت آب منطقه‌ای به جای وی به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهند و امروز نیز این روال تکرار شد و باید گفت که آقای طرفه خبرنگاران و اصحاب رسانه از این وضعیت نا‌راضی هستند.

البته در این جلسه منصور شیشه‌فروش به عنوان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در پاسخ به اعتراض‌های خبرنگاران عنوان کرد که شاید کار‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای دلیل عدم حضور وی در این جلسات است و آقای حیدر‌پور به عنوان معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان باید به جای مدیرعامل پاسخگوی سؤال‌های خبرنگاران باشد.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول