اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد

اعزام نخستین کاروان سلامت به مناطق محروم لاریجان مازندران

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل از اعزام نخستین اکیپ کاروان سلامت به سه روستای محروم منطقه بهرستاق لاریجان مازندران در سال‌جاری خبر داد.

اعزام نخستین کاروان سلامت به مناطق محروم لاریجان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رحمت‌الله مقصودلو صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعزام نخستین اکیپ کاروان سلامت به سه روستای محروم منطقه بهرستاق لاریجان مازندران در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این اکیپ شش نفره به همراه داوطلبان جمعیت هلال احمر و پزشک عمومی به سه روستای نوسر، بالقلم و هفت‌تن منطقه بهرستاق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان به منظور درمان مردم روستا به این مناطق اعزام می‌شوند، یادآور شد: این تیم با ویزیت رایگان به درمان اهالی منطقه بهرستاق لاریجان ‌پرداختند.

مقصودلو با اشاره به اینکه تیم داوطلب معاونت درمان استان مازندران به مناطق محروم لاریجان مازندران اعزام شدند، افزود: در این حوزه سه تیم درمانی برای کمک و ویزیت رایگان به نیازمندان به صورت داوطلب فعالیت دارند.

رئیس اداره جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه کاروان سلامت در سال گذشته سه تیم به مناطق محروم شهرستان آمل اعزام داشته است، اذعان داشت: این تیم پزشکی علاوه بر درمان به تجویز داروی درمانی به صورت رایگان به بیماران می‌پردازد.

به گفته وی دومین اکیپ کاروان سلامت بعد از ماه مبارک رمضان به دیگر مناطق محروم شهرستان آمل اعزام می‌شوند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول