اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد استان بوشهر برای پیشرفت

استاندار بوشهر گفت: بوشهر با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد در زمینه‌های مختلف و همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس در رده یک کشور است که باید از این امکانات برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان استفاده کرد.

استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد استان بوشهر برای پیشرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با بانوان فرهیخته و فعالان عرصه‌های گوناگون دینی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تاکید کرد: رشد شتابان استان بوشهر باعث شده تا نیاز به حضور فعالانه و تأثیرگذار زنان در عرصه‌های گوناگون بیش از پیش احساس شود.

وی با بیان اینکه زنان توانایی خود را در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند، تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن قابلیت‌های مختلف در صدد است نام نازیبای محرومیت را از خود بزداید که حضور و حمایت قشرهای مختلف به ویژه زنان در عرصه پیشرفت و توسعه می‌تواند در این حرکت پرشتاب نقش‌آفرینی کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در این مسیر پر فراز و نشیب حمایت زن و مرد با هم تفاوت نمی‌کند، تاکید کرد: اگر بنا باشد نام محرومیت بر چهره استان بوشهر نباشد و این استان مقابل چشمان ما نازیبا نباشد، باید پتانسیل‌های بالقوه این استان زرخیز با مساعدت و همکاری همه آحاد را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: این استان با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس در رده یک کشور است که باید از این امکانات برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان استفاده کرد.

حسنوند با اشاره به اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه ایرانی با توجه به اقتضائات و نقش‌شان در امر توسعه پایدار محسوب می‌شوند، تصریح کرد: نقش‌آفرینی و قبول مسئولیت زنان در جامعه برای توسعه و پیشرفت برای همه مردم پذیرفته شده است.

وی بیان کرد: زنان با فعالیت‌های خود در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه مدیریتی توانمندی یک زن مسلمان را به منصه ظهور رساندند، به گونه‌ای که این توانمندی زنان در انتخابات 24 خرداد نمایان گشت و مردم استان بوشهر با اعتماد به زنان، آنان را بعنوان نماینده خود در شورای اسلامی انتخاب کردند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به نقش مهم زنان در توسعه و پیشرفت جامعه ضرورت دارد به تجربیات آنان بیش از گذشته توجه شود تا در امر توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه مشارکت بیشتری کنند.

انتهای پیام /66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول