اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 تیر ماه

هندبالیست‌های قمی برای قهرمانی مسابقات ساحلی کشور رقابت می‌کنند

هندبالیست‌های قمی برای کسب موفقیت در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

هندبالیست‌های قمی برای قهرمانی مسابقات ساحلی کشور رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه ریزی فدراسیون هندبال کشورمان برگزاری نخستین دوره هندبال ساحلی جوانان کشور امسال در حالی صورت می‌گیرد که هندبالیست‌های قمی نیز قصد حضور در این مسابقات را دارند.

فدراسیون هندبال تا 20 تیر ماه را فرصت اعلام آمادگی تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها در نظر گرفته است در حالی که کمیته هندبال ساحلی این فدراسیون در نظر دارد نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی جوانان را برگزار کند.

به همین منظور این کمیته در اطلاعیه‌ای از تمام هیئت‌های هندبال استان‌های سراسر کشور و علاقه‌مند به شرکت در این رقابت‌ها درخواست کرد تا شرایط آمادگی خود برای حضور و همچنین میزبانی این رقابت‌ها را تا بیستم تیر ماه به فدراسیون ارسال کنند.

این در حالی است که بنا بر پیشنهاد دبیر فدراسیون هندبال و همچنین با توجه به توانایی‌های اجرایی و تجارب علمی، فرید صفرعلی نژاد به سمت رئیس کمیته ساحلی فدراسیون منصوب شده است تا از این به بعد هندبال ساحلی با برنامه ریزی مطلوب در مسیر پیشرفت حرکت کند.

این در حالی است که امسال حضور در رقابت‌های هندبال لیگ و مسابقات قهرمانی کشور در هر دو رشته هندبال ساحلی و سالنی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های هیئت هندبال استان قم در سال جاری است و به همین منظور نخستین اعزام تیم هیئت قم به رقابت‌های رده سنی جوانان قهرمانی ساحلی کشور انجام می‌شود.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی کشور از جمله مسابقاتی است که تیم‌های مدعی زیادی در آن شرکت می‌کنند و قم نیز که به تازگی فعالیت خود را در این رشته آغاز کرده است، در رقابت‌هایی که قرار است بدون تمرین هندبالیست‌های قمی در ساحل برگزار شود یک تیم آماده را اعزام می‌کند.

تیم هندبال ساحلی قم در حالی به این رقابت‌ها اعزام می شود که امکانات مناسب و همچنین ساحل برای تمرین کردن این تیم در قم وجود ندارد ولی با قوانین ساحلی، این تیم تمرینات خوبی را در سالن برگزار کرده است و با شرایط خوبی در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور با حریفان خود دیدار می‌کند.

اگر چه حضور در این رقابت‌ها می‌تواند منشاء بروز استعدادهای هندبال قم در رشته ساحلی باشد ولی یکی دیگر از اولویت‌های هیئت هندبال قم در سال جاری حضور موفق تیم هندبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر هنبال باشگاه‌های کشور است که از مرداد ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول