اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

درخشش مربی ادبی مازندران در جشنواره باغ کودکی

مربی ادبی کانون پرورش فکری مازندران در جشنواره سراسری باغ کودکی در بخش شعر خوش درخشید.

درخشش مربی ادبی مازندران در جشنواره باغ کودکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، میثم متاجی، مربی ادبی کانون پرورش فکری چالوس و نوشهر توانست با حضور در سومین جشنواره سراسری باغ کودکی که از سوی کانون پرورش فکری استان البرز برگزار شد، خوش بدرخشد.

این جشنواره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که در آن کارکنان و کارمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار تولیدی خود را به داوری و قضاوت گذاشتند و متاجی توانست در بخش شعر رتبه چهارم کشور را کسب کند.

امسال این جشنواره جدا از بخش ادبیات و شعر در بخش انیمیشن نیز به داوری آثار پرداخته‌ که در بخش انیمیشن 118 اثر، 299 قطعه شعر و 212 قطعه داستان به دبیرخانه ارسال شده است.

در بخش شعر این جشنواره که حبیب‌ نظاری، حمیدرضا شکارسری و مریم اسلامی داوری آثار را برعهده داشته‌اند، از میثم متاجی به عنوان رتبه چهارم شاعران برگزیده جشنواره تقدیر شد.

این شاعر مازندرانی چندی پیش توانست رتبه دوم جایزه ادبی کشور را که در تبریز برگزار شده بود در بخش شعر فارسی سپید از آن خود کند.

آثار شعر شش نفر از کارکنان کانون پرورش فکری مازندران که در این جشنواره شرکت کردند در مجموعه شعر جشنواره باغ کودکی به چاپ خواهد رسید.

فائزه رسکتی، کارشناس فرهنگی، مائده یحیی‌پور مربی ادبی، ابوذر افشنگ مربی ادبی، سمیه ابراهیمی مربی ادبی، میثم متاجی مربی ادبی و  فاطمه نعمتی مربی فرهنگی از شاعرانی هستند که آثارشان در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول