اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی خبر داد

جمع‌آوری 28 میلیارد ریال کمک نقدی در مراسم گلریزان مددجویان بهزیستی خراسان‌رضوی

مدیرکل بهزیستی استان خراسان‌رضوی گفت: در مراسم گلریزان سازمان بهزیستی مبلغی بالغ بر 28 میلیارد ریال جمع‌آوری شد و این نشان داد که بهزیستی برای مردم است و مردم دغدغه بهزیستی را دارند.

جمع‌آوری 28 میلیارد ریال کمک نقدی در مراسم گلریزان مددجویان بهزیستی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تهمینه شکیب ظهر امروز در نشست خبری ضمن تبریک آغاز هفته بهزیستی اظهار کرد: یکی از مسائلی که سبب خرسندی بنده شده حضور پررنگ و مطرح خیرین مسکن مددجویان بهزیستی درنخستین مراسم گلریزان سازمان بهزیستی بودیم.

وی افزود: در مراسم گلریزان سازمان بهزیستی مبلغی بالغ بر28 میلیارد ریال جمع‌آوری شد و این نشان داد که بهزیستی برای مردم است و مردم دغدغه بهزیستی را دارند.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه بیشترین مراکز غیردولتی در زمینه مشارکت‌های مردمی در خراسان‌رضوی فعال است، گفت: حضور حداکثری مراکز غیردولتی در این زمینه نشان می‌دهد که مردم خیلی از کارها را بهتر و با جدیت بیشتری نسبت به مسئولان انجام می‌دهند.

شکیب ادامه داد: خبرنگاران نیز به منزله خیرین جامعه هستند چرا که با نیت خیرخواهانه خود سبب کمک به دیگران می‌شوند.

رمضان امسال با مساعدت‌های خیرین بیش از 63 هزار سبد غذایی در سطح خراسان‌رضوی عرضه شد. سازمان بهزیستی امسال  را با عنوان سال "بهزیستی برای تو" نام‌گذاری کرده است.

به گفته مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان‌رضوی، این طرح از سال 89 با هدف جایگزینی سفره‌های افطار صورت گرفته است؛ امیدواریم که بحث سبد غذایی بتواند در جامعه فرهنگ‌سازی شود تا در این ماه خانواده‌ها به بهانه سفره افطار دور هم جمع شوند.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول