اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فضای کتابخانه‌ای کشور در دولت احمدی‌نژاد 2 برابر شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای کتابخانه‌ای کشور در دولت احمدی‌نژاد به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

فضای کتابخانه‌ای کشور در دولت احمدی‌نژاد 2 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی دوشنبه شب در آیین بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی سمنان اظهار کرد:‌ در سال‌های گذشته در احداث کتابخانه‌های عمومی در استان‌های مختلف کشور رشد بسیار خوبی داشته‌ایم.

وی گفت: در ابتدای کار دولت نهم، یک هزار و 600 کتابخانه عمومی در کشور وجود داشت و این در حالی است که امروز شمار این کتابخانه‌ها از مرز 3 هزار باب گذشته است.

حسینی افزود: از جهت فضای کتابخانه‌ای نیز شاهد رشد بیش از دو برابری در عملکردها بوده‌ایم گرچه هنوز هم نیاز شدیدی در این بخش احساس می‌شود.

جلسه اخیر دولت با مقام معظم رهبری بسیار پرخیر و برکت بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جلسه اخیر هیئت دولت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیار پرخیر و برکت بود و نکاتی که رهبری در این دیدار مطرح فرمودند، خستگی‌ها را از دوش دولت برداشت.

وی گفت: رهبری نگاه مثبتی نسبت به حجم کارها و اقداماتی که در دولت احمدی‌نژاد انجام شد، داشتند و این امر سال‌ها خستگی را از روح دولتمردان زدود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رهبری همچنین رویکرد دولت را که همواره شعارهای انقلاب اسلامی را در دست نگه داشت و آنها را احیا کرد، ستودند و این برای اعضای هئیت دولت مایه مباهات است که رهبر معظم انقلاب نسبت به فعالیت‌های آن‌ها چنین دیدگاهی دارند.

حسینی سخنان اخیر ولی امر مسلمین جهان را سند افتخاری برای دولت نهم و دهم دانست و گفت:‌ امروز کسانی هستند که کارهای عینی و ملموس دولت را کتمان و انکار می‌کنند اما باید دانست که مردم خود به خوبی در این باره قضاوت خواهند کرد.

شاهد رشد فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها بودیم

حسینی گفت: این‌که چه کارهایی در جای جای ایران اسلامی در هشت سال گذشته انجام شده، بر کسی پوشیده نیست و در بیش از 250 سفری که به اقصی‌نقاط کشور داشتیم، شاهد رشد فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در طول هشت سال گذشته در حال کار تلاش بوده‌اند و یکی دو سال اخیر نیز اقدامات دولت با طرح‌های مهر ماندگار استمرار پیدا کرد و همه از نزدیک شاهد تلاش بی‌وقفه دولتمردان بودند.

انتهای پیام/2249/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول