اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم تاکید کرد

خدمات‌رسانی گسترده به ساکنان شهرک‌های مسکونی شهرستان جم

مدیرعامل پالایشگاه جم بر لزوم خدمات‌رسانی گسترده به ساکنان شهرک‌های مسکونی شهرستان جم تاکید کرد.

خدمات‌رسانی گسترده به ساکنان شهرک‌های مسکونی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در نشست مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تولید می‌کند و نقش این پالایشگاه در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

وی بر لزوم افزایش میزان خدمات‌رسانی به کارکنان تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و مرتفع کردن نیازهای ساکنین شهرک‌ها به‌عنوان یک اصل مهم، همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

 اسلامی تصریح کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم، کماکان طبق دستور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، خدمات‌رسانی به ساکنین را بر عهده دارد و باید با جدیت مضاعف در رفع موانع و مشکلات ساکنین گام برداریم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم ضمن قدردانی از مسئولینی که با تلاش و جدیت در مدت تصدی خدمات‌رسانی به ساکنین از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند،‌ یادآور شد: این روند با شدت بیشتری باید ادامه پیدا کند.

وی گفت: رؤسا و کارکنان واحدها باید برای سایرین الگو بوده و از توانمندی همه پرسنل رسمی و ارکان ثالث در چارچوب مقررات با مدیریت صحیح استفاده شود و تمام کارها و اقدامات از حالت سنتی خارج و به روش‌های مکانیزه و بروز با استانداردهای مرتبط در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان انجام وظیفه کند.

اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: رضایت ساکنین به فعالیت و حضور به‌موقع پرسنل در رفع مشکلات آنان بستگی دارد و هرچه قدر کارکنان بهتر برنامه‌ریزی کنند رضایت نیز بالاتر می‌رود.

وی آرامش خاطر خانواده‌ها و همکاران ساکن در شهرک‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: ‌باید تمام کارکنان وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و تکریم ساکنین سرلوحه همه کارها قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با تاکید بر اینکه واحد مستغلات یکی از مهم‌ترین و پرحجم‌ترین ترافیک کاری را در شهرک توحید به‌ عهده دارد گفت: این واحد باید به‌ صورت 24 ساعته جوابگوی نیازهای ساکنین بوده و با مکانیزه کردن واحد درخواست‌ها و با مدیریت صحیح در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام درخواست مراجعین اقدام کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی کارآمد عنوان کرد: مسئولین واحدها با تعهد،‌ خلاقیت،‌ مسئولیت و انگیزه کاری در بین پرسنل از همه توانمندی نیروهای رسمی و ارکان ثالث به نحو احسن و مطلوب در پیشرفت کارها استفاده کرده تا رسالت شرکت پالایش گاز فجر جم یعنی خدمات‌رسانی به همه ساکنین به نحو مطلوب‌تر و بهتر از گذشته انجام شود.

در ادامه این جلسه مسئولین واحدها گزارش مختصری از عملکرد و مشکلات ارائه کردند و مقرر شد در اسرع وقت پیگیری و مشکلات آنان مرتفع شود.

انتهای پیام/2451/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول