اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج رسانه فارس خواستار شد

اشد مجازات برای عاملان جنایت در مصر

سازمان بسیج رسانه فارس با صدور بیانیه‌ای از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری، خواست با محکومیت شدید کشتار شیعیان در مصر، به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند و عاملان این جنایت را به اشد مجازات برسانند.

اشد مجازات برای عاملان جنایت در مصر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره اینکه با کمال تأسف و تأثر بار دیگر شاهد کشتار بی‌رحمانه و غیرانسانی شیعیان در گوشه‌ای دیگر از جهان هستیم، آمده است: خبر حمله تجاوزکارانه عده‌ای از مسلمان‌نمایان سلفی به شیعیان مصر و به شهادت رساندن شیخ محمدحسن شحاته رهبر شیعیان مصر بار دیگر جهان اسلام را در غمی دوباره فرو برد و این اقدام ضدبشری حادثه تلخ و دردناکی بود که مایه تاثر و ناراحتی است و قلب هر انسانی را به‌درد می‌آورد.

در این بیانیه اضافه شده است: جنایتی وحشیانه که دست‌های ناپاک گروه‌های سلفی، وهابی و تکفیری آغشته به خون شیعیان، همراهی هدفمند مستکبران و سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر، آن را رقم زده است.

سازمان بسیج رسانه استان فارس در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: بی‌تردید این‌گونه اقدامات خصمانه که در راستای پروژه اسلام‌‌ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان فرق و مذاهب دینی، هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان و گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان بوده و دستاوردی جز برانگیخته شدن شعله‌های خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی را نخواهد داشت.       

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه هرگونه اقدام افراط‌گرایانه و خشونت‌طلبانه مغایر با دین مبین اسلام، کتاب و سنت حضرت رسول‌الله (ص) است، خاطرنشان شده است: کشته شدن مسلمانان خواسته اصلی دشمنان اسلام است و کسانی که دشمن را در این مسیر یاری می‌کنند نه تنها مسلمان نیستند بلکه مورد لعنت این دین الهی هستند.

در ادامه بیانیه سازمان بسیج رسانه استان فارس بیان شده است: دشمن برای تحقق این هدف عده‌ای را به نام سلفی و وهابی اجیر کرده و از این طریق به دنبال تحقق اهداف خود است، اما دشمنان اسلام بدانند که با اعمال این‌گونه جنایات وحدت مسلمانان گسسته نمی‌شود بلکه محکم‌تر و استوارتر می‌ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده است: ما اصحاب بسیجی رسانه‌های استان فارس این اعمال وقیحانه، وحشیانه و این فاجعه اسف‌بار را به شدت محکوم می‌کنیم و معتقدیم کسانی که به نام دین و مذهب دست به چنین جنایاتی می‌زنند جیره‌خوار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

سازمان بسیج رسانه استان فارس در بخش پایانی بیانیه خود با دعوت به اتحاد و یکپارچگی آحاد مسلمانان در اقصی نقاط عالم از هر گروه و مذهب و پرهیز از هرگونه تفرقه و چندگانگی، تصریح کرده است: از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری، دول اسلامی به ویژه از دولت مصر و الازهر و علمای آن می‌خواهیم ضمن محکومیت شدید این اقدام شنیع، به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند و عاملان این جنایت را به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول