اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

افتتاح سالن چندمنظوره مدیریت بحران گناوه

سالن چند منظوره مدیریت بحران گناوه با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سالن چندمنظوره مدیریت بحران گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در آئین افتتاح سالن چندمنظوره حوادث گناوه اظهار داشت: این سالن که هم برای برنامه‌های ورزشی و هم در مواقع بحرانی از آن بهره برداری خواهد شد به عنوان پنجمین سالن ورزشی گناوه است.

کمال صالح‌احمدی با بیان اینکه این سالن ورزشی در وسعت یک‌هزار و 41 متر مربع و در مدت 4 سال ساخته شده است تصریح کرد: برای ساخت این سالن از امکانات و تجهیزات پیشرفته ورزشی استفاده شده و 7 میلیارد و 240 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان داشت: در این ورزشگاه امکانات پیشرفته شامل کف‌پوش هشت‌ میلی‌متری و سیستم خنک‌کننده کولرهای اسپلیت استفاده شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه بیش از افتتاح این سالن سرانه ورزشی افزایش یافته است اضافه کرد: با ساخت این سالن ورزشی، هشت سانتی‌متر به سرانه ورزش گناوه اضافه شده است و سرانه ورزشی از 51 به 59 سانتی‌متر رسیده است.

صالح احمدی با بیان اینکه دراین سالن ورزشی امکانات و تجهیزات ورزشی برای رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال مهیاست گفت: در گناوه بیش از 15 هزار ورزشکار وجود دارد که 5 هزار ورزشکار آن در هیات‌ها و تیم‌ها سازمان یافته‌اند.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول