اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

تشکیل 176 پرونده تخلف سوخت در سیستان و بلوچستان

معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 176 پرونده تخلف در زمینه سوخت به ارزش ریالی بیش از 3 میلیارد و 800 میلیون ریال برای حکم به مراجع قانونی سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

تشکیل 176 پرونده تخلف سوخت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمدرفیع سلطان‌زاده اظهار داشت: طی سه ماه نخست امسال، 176 پرونده تخلف در زمینه سوخت به میزان بیش از یک میلیون و 123 هزار لیتر تشکیل شد.

وی افزود: این متخلفان طی 5 هزار و 146 بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف و نیز پس از تشکیل پرونده تخلف 3 میلیارد و 800 میلیون برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد بازرسی از واحد‌های سهمیه‌بگیر بخش بازرگانی واحد‌های خدماتی و واحد‌های عرضه کننده‌ مواد سوختی از جمله خودروهای سواری برون شهری، تاکسی درون شهری، آژانس‌های تاکسی تلفنی، خشکشویی‌ها، قنادان، کارواش‌، لودر و بیل مکانیکی، گرمابه‌داران، کابینت و پرس درب، خبازی حمایتی و آزادپز، واحد‌های تولیدی، جایگاه‌های پمپ بنزین، فروشندگی نفت سفید و خودروی توزیع گاز مایع صورت پذیرفته است.

سلطان‌زاده متذکر شد: هر ماه سهمیه‌‌بگیران بخش بازرگانی باید اقدام به ثبت‌نام از طریق سامانه و پیگیر‌های لازم در این بخش کنند و بر همین اساس بازرسان اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن مراجعه و بازرسی از واحد‌های سهمیه‌بگیر اقدام به شناسایی و برخورد با متخلفان در این بخش می‌کنند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول