اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری 200 کلاس آموزش مسائل بهداشتی در کمیته امداد آذربایجان غربی

رئیس اداره بهداشت بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 200 کلاس آموزش مسائل بهداشتی در کمیته امداد استان در سال جاری برای مددجویان برگزار می‌شود.

برگزاری 200 کلاس آموزش مسائل بهداشتی در کمیته امداد آذربایجان غربی

رسول داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخورداری از کلاس‌های آموزشی در ارتباط با مسائل بهداشتی از نیازهای اساسی همه افراد در عصر کنونی است که در همین راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی اقدام به برگزاری 200 کلاس آموزش مسائل بهداشتی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان کرده است.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد در قالب طرح‌ بهداشت، برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد و افزود: این طرح برای مددجویان و خانواده‌های آنها در سراسر استان اجرا می‌شود.

داودی محورهای آموزشی این کلاس‌ها را آموزش در زمینه رسیدگی به مسائل روانی، مهارت‌های زندگی، مسائل بهداشتی و شیوه‌های مقابله با انواع بیماری‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مسائل بهداشتی از ضروریات زندگی خانواده‌ها در عصر کنونی است که با توجه به مشکلات مالی خانواده‌های بی‌بضاعت، امکان برخورداری آنها از چنین آموزش‌هایی به صورت آزاد وجود ندارد.

رئیس اداره بهداشت بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: به این منظور کمیته امداد امام خمینی(ره) با تقبل هزینه اجرای این طرح، اقدام به برگزاری چنین دوره‌هایی برای مددجویان زیرپوشش خود، با هدف ارتقای سطح دانش آنها در زمینه مسائل بهداشتی و روانی کرده است.

داودی با اعلام اینکه در سال گذشته 250 کلاس آموزشی بهداشتی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط تورمی موجود و افزایش هزینه‌ برگزاری کلاس‌ها، در سال جاری برگزاری 200 کلاس آموزشی در دستور کار کمیته امداد استان قرار گرفته است که برخی از این دوره‌ها هم اکنون با شرکت جمع کثیری از مددجویان استان در حال برگزاری هستند.

تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در حال حاضر به بیش از 150 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/61009/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول