اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان خبر داد

آغاز فروش بلیت قطار از 24 تیر ماه / افزایش قیمت نداریم

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان گفت: فروش بلیت قطار حدفاصل یازدهم مردادماه تا دهم شهریورماه در روز چهاشنبه 26 تیر ماه ساعت هشت صبح توسط قطارهای رجاء به صورت حضوری و یا از طریق سایت رجاء صورت می‌گیرد.

آغاز فروش بلیت قطار از 24 تیر ماه / افزایش قیمت نداریم

محمدرضا چنگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در زمینه قیمت بلیت‌ قطار اصفهان - مشهد اظهار کرد: یک رام قطارهای مسافربری مشهد با نام قطارهای نور که چهار تخته است و جدیدترین نوع سالن در شبکه ریلی است با قیمت 60 هزار تومان و رام دیگر آن که معروف به غزال است با قیمت 55 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: قطار اصفهان - بندرعباس با واگن‌های شش تخته با قیمت 29 هزار تومان به فروش می‌رسد که این قیمت از آغاز سال جدید تاکنون افزایش نداشته است.

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چندانی در تعداد مسافران نداشته‌ایم، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون در ایام نوروز دو درصد افزایش تعداد مسافران نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم در فروردین‌ ماه تعداد خروجی 46هزار و 204نفر و ورودی در همین ماه 44 هزار و 727 مستقر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در اردیبهشت ماه ورودی مسافر 44 هزار و 207 نفر و خروجی آن 44 هزار و 202 نفر بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.

چنگانی افزود: در تیر ماه تعداد ورودی و خروجی از اصفهان به ترتیب 46 هزار و 56 نفر و 46 هزار و 388 نفر مسافر بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در تیر ماه نیز با توجه به هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان میزان مسافرت‌ها کم می‌شود.

وی بیان کرد: فروش بلیت قطارها حد فاصل یازدهم مرداد ماه تا دهم شهریور ماه در روز چهارشنبه 26 تیر ماه ساعت 8 صبح توسط قطارهای مسافری رجاء به صورت حضوری و یا از طریق سایت رجاء به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و در ساعت 10 صبح همان روز بلیت قطار شرکت‌های راه آهن شرقی بنیاد، وانیاریل، جوپار، مهتاب سیرجم، رعد تبریز، ریل ترابرسبا، نورالرضا، ریل سیر کوثر، هستیا و راه‌آهن حمل و نقل از طریق مراجعه حضوری به فروش می‌رسد و بلیت قطارهای خارجی در روز 25 تیرماه ساعت 10 صبح در کلیه مراکز فروش عرضه می‌شود.

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان از جمله اقداماتی را که در زمینه ارتقای سطح کیفی قطارهای مسافربری انجام شده است را به شرح زیر بیان کرد: در سال گذشته قطار مسافری اصفهان – مشهد یک رام غزال و یک رام پلور سبز داشته که امسال جابجایی رام پلور سبز با قطارهای نورالرضا انجام گرفته است.

وی افزود: در مسیر کاشان به مشهد نیز سالن‌های درجه دو و فاقد کیفیت را به درجه یک ارتقا داده‌ایم و از اقداماتی که در صدد انجام آن هستیم قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران است که با توجه به محدودیت‌های موجود تاکنون موفق به راه‌اندازی آن نشده‌ایم و از تسهیلاتی که برای مسافران در نظر گرفته شده ارتقای سطح کیفی و زیباسازی ایستگاه‌های مسافربری به منظور رفاه حال مسافران است.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول