اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس:

خلیل‌آباد به راه‌آهن سراسری می‌پیوندد

نماینده مردم خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: خلیل‌آباد و کاشمر به راه‌آهن سراسری بافق ـ کاشمر ـ مشهد و تهران می‌پیوندد.

خلیل‌آباد به راه‌آهن سراسری می‌پیوندد

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار داشت: از آنجا که شهرهای کاشمر و خلیل‌آباد و بردسکن جزو شهرهای تجاری و اقتصادی محسوب می‌شوند، دولت بر آن شد تا با فروش 7 میلیارد و 900 میلیون تومان اوراق مشارکت موافقت کند.

وی افزود: مطالعات این طرح بزرگ آغاز شده است و در این راستا شیب ورود سرمایه‌دار به منطقه سرعت گرفته است.

اسماعیل‌نیا گفت: در کار اجرایی با کسی تعارف نداریم و برای دفاع از مردم منطقه خود و حل مشکلات آنان کوتاهی نخواهم داشت.

نماینده مردم کاشمر اظهار داشت: با همکاری نمایندگان مردم شهرهای تربت‌حیدریه، تربت‌جام و فرمانداران شهرهای مذکور با سرعت روند کار ساخت فرودگاه شهید مدرس در دست پیگیری است و در حال حاضر این فرودگاه مصوب شده است و مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای آن گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شهرهای اطراف این فرودگاه بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد، افزود: ساخت فرودگاه شهید مدرس می‌تواند مرکزی برای سازمان هواپیمایی کشوری باشد.

اسماعیل‌نیا تجاری بودن منطقه اطراف این فرودگاه، خیل دانشجو و هیئت علمی و مسافت 10ساعته با اتوبوس و یا قطار را امری ضروری برای ساخت و راه‌اندازی این فرودگاه دانست.

وی همچنین از ایجاد کلانتری در بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری خوب شورا و مردم این بخش، به‌ زودی مرکز انتظامی این بخش افتتاح می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی نیز از ساخت ایجاد پژوهشکده انگور در خلیل‌آباد خبر داد و توضیح بیشتر را به آینده موکول کرد.

به گفته وی برای ساخت این مرکز 2 هکتار زمین توسط شهرستان در اختیار دانشگاه علم و فرهنگ گذاشته شده است.

انتهای پیام/70021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول