اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری:

استفاده از بلوک‌های سقفی استاندارد در ساخت و سازها اجباری است

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: دفاتر فنی مهندسی، ناظران و مجریان ذی‌صلاح ساختمان‌ها باید از بلوک‌های سقفی پلی استایرن استاندارد استفاده کنند.

استفاده از بلوک‌های سقفی استاندارد در ساخت و سازها اجباری است

عبدالله نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در راستای استاندارد سازی مصالح ساختمانی و بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 11108 تولید و مصرف بلوک و صفحات ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن در ساخت و سازها مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

وی افزود: برهمین اساس تولید کنندگان موظف هستند در تولید این محصول حتما" به درج نام تولید کننده، مشخصات محصول و علامت استاندارد بر روی بلوک‌ها توجه کنند.

نظری ادامه داد: استاندارد بلوک‌های سقفی پلی استایرن به تمامی دفاتر فنی مهندسی، ناظران و مجریان ذی‌صلاح ساختمان‌ها ابلاغ شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برهمین اساس استفاده از مواد و مصالح استاندارد در ساخت و سازها از مصرف مواد و مصالح ساختمانی فاقد استاندارد جلوگیری به عمل می‌آید.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ استاندارد در جامعه تأکید کرد و گفت: بدون شک یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در راستای ارتقای کیفی کالا و خدمات و همچنین توسعه پایدار اقتصادی کشور همراهی مردم است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول