اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان خبر داد

برگزاری جلسات آموزش غیرحضوری تفسیر قرآن در پلیس گیلان

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان گفت: جلسات آموزش غیر حضوری تفسیر موضوعی قرآن کریم برای روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی از امسال اجرایی می‌شود.

برگزاری جلسات آموزش غیرحضوری تفسیر قرآن در پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام کریم رجبی شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت قرآنی کارکنان پلیس گیلان با اشاره به اهمیت و ویژگی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است.

وی افزود: رمضان ماه پربرکت برای انس بیشتر با قرآن کریم است و قرآن نور هدایتی که انسان را به طرف مقصود حقیقی آفرینش راهنمایی می‌کند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی برای پلیس اجرا می‌شود، گفت: محافل انس با قرآن کریم به صورت جلسات تلاوت قرآن کریم، آموزش نکات تجویدی و تفسیر موضوعی در ستاد استان و معاونت‌های پلیس گیلان در 16 مکان مرکز استان در حال اجرا است.

وی اذعان کرد: جلسات قرآنی به صورت منظم در فرماندهی انتظامی گیلان برگزار می‌شود.

رجبی برگزاری جلسه انس با قرآن برای کارکنان زن پلیس را به صورت مجزا عنوان کرد و یادآور شد: جلسات مشابه برای کارکنان وظیفه در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه جلسات قرآنی در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس و پرسنل وظیفه در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

این مسئول، از برگزاری دیگر جلسات قرآنی پلیس گیلان طبق برنامه‌ریزی انجام شده خبر داد و متذکر شد: دو جلسه در هفته برای برنامه حفظ جزء 30 قرآن کریم استمرار دارد.

وی اضافه کرد: طرح نور مبین در ستاد فرماندهی استان و در هفت نقطه در شهرستان‌هایی که این دوره در آنها به اتمام نرسیده است، اجرا می‌شود.

رجبی، گسترش محافل قرآنی پلیس را از برنامه‌های مهم ذکر کرد و افزود: جلسات آموزش غیر حضوری تفسیر موضوعی قرآن کریم برای روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی از امسال اجرایی می‌شود.

وی برپایی جلسات قرآنی برای مجتمع‌های مسکونی کارکنان پلیس و خانه‌های سازمانی از سال جاری را از دیگر برنامه‌های گسترش فعالیت‌های قرآنی پلیس ذکر کرد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با اشاره به اینکه هدایت کامل و راه نجات انسان‌ها در قرآن مجسم است، خاطرنشان کرد: به همین منظور ضمن گسترش محافل قرآنی کارکنان و خانواده کارکنان تلاش شده است تا در ماه ضیافت الهی فصل جدید و بهار این نور هدایت در پلیس گیلان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/2300/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول