اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های المپیک دانشجویان جهان

دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران آزادکار مازندرانی در رقابت‌های المپیک 2013 جهان خبر داد.

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های المپیک دانشجویان جهان

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در مسابقات کشتی المپیک دانشجویان جهان که در شهر کازان روسیه برگزار شد، دو کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها احسان بهنام‌پور در وزن 60 کیلوگرم با پیروزی مقابل تمامی حریفان در فینال در یک کشتی نزدیک مغلوب کشتی‌گیر میزبان شد و به مدال نقره رسید.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به مدال برنز کشتی‌گیر ساروی در این مسابقات، عنوان کرد: محمدحسین محمدیان دیگر کشتی‌گیر مازندرانی در وزن 84 کیلوگرم نیز در این رقابت‌ها با سه پیروزی و دو شکست به مدال برنز دست یافت.

نوری‌زاده در ادامه از سطح بالای رقابت‌های یونیوسیاد دانشجویان جهان خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اینکه بیشتر قهرمانان جهان را دانشجویان شکل می‌دهند، کشتی‌گیران عنوان‌دار خوبی در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور دوباره رضا یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان افزود: پیگیری‌های مسئولان استان و همچنین پرونده پزشکی یزدانی موجب شد تا کمیته فنی فدراسیون بار دیگر این قهرمان نامی کشورمان را به اردو دعوت کند.

نوری‌زاده در پایان متذکر شد: در حال حاضر شرایط بدنی یزدانی خوب است و این کشتی‌گیر پابه‌پای دیگر ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های جهانی 2013 مجارستان تمرین می‌کند.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول