اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بابلسر خبر داد

اجرای جشن رمضان در بابلسر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابلسر گفت: به‌زودی جشن رمضان در بابلسر برگزار می‌شود.

اجرای جشن رمضان در بابلسر

سیدحسن محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: جشن رمضان که در سال‌های گذشته به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شد از امسال این جشن به صورت جداگانه در تمام شهرستان‌های مازندران به‌ویژه بابلسر برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این جشن در روز یکشنبه مصادف با 30 تیر ماه سال جاری در سالن ارشاد شهرستان بابلسر با حضور نخبگان شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: جشن رمضان فرصت مناسبی است برای خیران و نیکوکاران شهرستان تا خیرات خود را به نیازمندانی که توسط همکاران ما شناسایی و زیر پوشش ما هستند برسانند.

محسنی در ادامه به فعالیت کمیته امداد این شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در این ماه، برنامه مفتاح‌الجنه است که برای دلجویی از خانواده‌های نیازمند به ویژه خانواده‌هایی که نیازمند به درمان، سرکشی و مراقبت ویژه دارند انجام می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را آشنایی با مشکلات و بررسی از اوضاع و احوال خانواده‌ها برشمرد و افزود: امیدوارم مسئولان شهرستان ما را در اجرای این طرح یاری کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بابلسر با بیان اینکه تاکنون 12 میلیون تومان توسط کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است، بیان داشت: از این مقدار 30 هزار تومان به حساب بانکی 400 خانوار واریز می‌شود.

محسنی همچنین به سبد غذایی کالا ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: برای 80 خانوار سبد غذایی کالا در قالب برنج، روغن، مرغ و مایحتاج اولیه تدارک دیدیم که تاکنون به 40 خانوار اهدا و برای 40 خانوار دیگر به‌زودی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/86010/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول