اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

کاروان‎های نیکوکاری «جهاد رمضان» در گلستان به حرکت درآمد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: کاروان‎های نیکوکاری «جهاد رمضان» در هر یک از شهرستان‎ها و در یک روستای محروم مستقر می‎شوند که این طرح ویژه ماه مبارک رمضان است.

کاروان‎های نیکوکاری «جهاد رمضان» در گلستان به حرکت درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: یک کاروان نیکوکاری استانی به مدت 10 روز در روستای حاجی‎آباد خواهیم داشت که بر مبنای کار کارشناسی صورت گرفته و عضوگیری آن انجام شده است که به دلیل استقبال زیاد از این طرح، کار به قرعه‎کشی انجامیده است.

وی در خصوص نحوه ارائه خدمات کاروان‎های نیکوکاری تصریح کرد: این کاروان‎ها در زمینه ارائه خدمات در بخش سلامت، فرهنگی، آموزشی، تفریحی، حمایتی، بهداشتی، دندانپزشکی، ویزیت تخصصی، توزیع اقلام و ... فعالیت می‎کنند.

اجرای طرح کارورزی با شعار «آموزش، آمادگی، توانمندی» در گلستان کلید خورد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان؛ مهمترین اهداف کاروان‎های نیکوکاری در سطح استان را مداخلات بشردوستانه، الهام از ارزش‎های انسانی، خدمات حمایتی و ... برشمرد.

اکبری؛ طرح کارورزی امداد و جوانان را از دیگر طرح‎های جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد و افزود: این طرح با شعار «آموزش، آمادگی، توانمندی» فعال است؛ به معنای اینکه هر کس در هلال‌احمر یک دوره آموزشی 35 ساعته و یک سال سابقه کار داشته باشد می‎تواند در پایگاه‎ها و فعالیت‎های امدادی، حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح کارورزی ویژه آقایان است، متذکر شد: پیش‎بینی می‎کنیم قریب به 2 هزار نفر به صورت روزانه و هفتگی در این طرح مشارکت کنند که این مهم چرخه ورود و خروج را به هلال‌احمر زیاد می‎کند.

آموزش 150 مربی پیش‎آهنگی در اردوگاه دلند گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از برگزاری دوره دانش‎افزایی مدرسان پیش‎آهنگی در استان خبر داد و ابراز داشت: این دوره به صورت یک نهضت فراگیر و پایدار اجرایی خواهد شد که با تنوع برنامه‎های موثر و مختلف، اهداف خوبی را دنبال می‎کند.

اکبری با بیان اینکه آموزش مربیان پیش‎آهنگی امسال در اردوگاه دلند در سطح ملی شروع شده است، خاطرنشان کرد: در این اردوگاه 150 نفر از سراسر کشور به صورت هفتگی آموزش می‎بینند.

وی؛ پیش‎بینی کرد قریب به 2 هزار و 500 نفر مربی پیش‌آهنگی در اردوگاه دلند در فصل تابستان تحت آموزش قرار بگیرند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول