اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

کشف محموله بزرگ سیگار و دارو‌های قاچاق در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان دو محموله بزرگ سیگار و قرص‌های قاچاق خارجی را کشف کردند.

کشف محموله بزرگ سیگار و دارو‌های قاچاق در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی محموله سیگارهای خارجی از غرب کشور به مشهد شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی این محموله را که نزدیک به یکصد هزار سیگار خارجی بود و توسط اتوبوس مسافربری به مشهد قاچاق شده بود، توقیف کردند.

این مسئول تصریح کرد: در این ارتباط دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده‌ به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیدمشکی اضافه کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان‌رضوی همچنین در اقدام ضربتی دیگری یکی از مراکز فروش داروهای قاچاق و غیرمجاز را با هماهنگی مراجع قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در این عملیات محموله قرص و شربت متادون و نزدیک به 2 هزار قرص توان‌افزا کشف و یک متهم دستگیر شده است.

وی از همکاری تمام شهروندان با ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تشکر کرد و گفت: تمام افراد می‌توانند برای برقراری ارتباط با ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از طریق شماره تلفن 2183700 اقدام کنند.

انتهای پیام/70018/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول