اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

یک تن مواد مخدر از قاچاقچیان در زرند کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان زرند با اشرار مسلح صبح امروز بیش از یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

یک تن مواد مخدر از قاچاقچیان در زرند کشف شد

علی میرزابیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: در درگیری مسلحانه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با اشرار مسلح صبح امروز در یکی از محورهای کوهستانی اطراف این شهرستان بیش از یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و یک نفر دیگر مجروح و دستگیر شد و از قاچاقچیان یک تن و 126 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه دو قبضه سلاح جنگی کشف شد و پرونده در حال طی مراحل قانونی در دادسرای عمومی و انقلاب زرند است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند اظهار داشت: چند روز قبل محموله حدود 600 کیلوگرمی مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان کشف و ضبط شد بنابراین سوداگران مرگ باید بدانند حوزه قضائی شهرستان زرند حوزه‌ای ناامن برای هرگونه فعالیت سودجویان مواد مخدر است.

انتهای پیام/80022/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول