اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

افزایش 126 درصدی کشف جرائم خشن در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 126 درصدی کشف جرائم خشن و کاهش 14 درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در استان بوشهر خبر داد.

افزایش 126 درصدی کشف جرائم خشن در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکثر شاخص‌های امنیتی در استان بوشهر بهبود یافته است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون میزان کشفیات جرائم خشن در استان از جمله قتل، آدم ربایی، گروگان‌گیری، تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه و ...126 درصد افزایش داشته است.

وی در ارتباط با قاچاق سوخت در استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی تلاش‌های خوبی در شهرهای شمالی استان در این زمینه داشته و شاهد افزایش 119 درصد کشف قاچاق سوخت از ابتدای امسال تاکنون بودیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در حوزه خشکی نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای مقابله با قاچاقچیان سوخت داریم و هر چند صدمات زیادی دیدیم اما برای برخورد با قاچاقچیان مصمم هستیم.

عباس‌زاده بیان کرد: برای مقابله با قاچاقچیان سوخت تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، گمرک، شیلات، بندر، دستگاه قضا باید با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.

کاهش 14 درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در استان بوشهر

وی به عملکرد ناجا در زمینه ترافیک هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی درون و برون شهری استان بوشهر 14 درصد کاهش داشته است.

عباس‌زاده اضافه کرد: اگر به وضعیت ترافیک شهر بوشهر توجهی نشود وضع از این بدتر خواهد شد به طوری که در برخی مواقع شاهد هستیم برخی خیابان‌های اصلی شهر قفل می‌شوند.

وی گفت: 115 هزار دستگاه خودرو در استان تردد می‌کنند که سالی 18 هزار خودرو هم به این آمار اضافه می‌شود و 60 درصد آن متعلق به شهر بوشهر است.

عباس‌زاده اظهار داشت: ناجا نهایت تلاش خود را برای کنترل ترافیک انجام داده و می‌دهد و در ادامه نیز دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری هم باید همکاری بیشتر با ناجا داشته باشد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول