اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

زیرساخت‌های بهداشتی باید با استانداردهای جهانی هماهنگ باشد

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عرصه زیرساختی بهداشت و درمان، یک عرصه فوق‌العاده دانش‌بنیان است و باید با استانداردهای مطلوب بهداشت و درمان جهان هماهنگ باشد.

زیرساخت‌های بهداشتی باید با استانداردهای جهانی هماهنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با مدیران درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با بیان این‌که یکی از چالش‌های زندگی انسان، اوضاع سلامت زیستی، جسمی و روحی است گفت: ما باید در یک طراحی دانش‌بنیان به سمت و سوی گسترش حوزه بهداشت و تقلیل زمان درمان پیش رویم.

وی تصریح کرد: کشوری پیشرفته است که دارای حوزه بهداشت و درمان فوق العاده قوی باشد.

 نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: عرصه زیرساختی بهداشت و درمان یک عرصه فوق‌العاده دانش بنیان است و باید با استانداردهای مطلوب بهداشت و درمان جهان هماهنگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در عرصه تأسیس و احداث زیرساخت‌های پزشکی و درمانی باید طراحی دانش‌بنیان در دو حوزه احداث بیمارستان‌های مادر تخصصی و اقماری داشته باشیم.

صفایی بوشهری با بیان این‌که در استان بوشهر کوتاه بینی و کوچک بینی ممنوع است، اظهار داشت: اگر ایران بخواهد با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس رقابت کند در واقع استان بوشهر باید با آن‌ها رقابت کند بنابراین باید در عرصه زیرساختی، فوق بین‌المللی برنامه‌ریزی کرد و این نشدنی نیست.

وی عنوان کرد: در استان بوشهر به جزیره تولید دارو از مواد موجود در دریا و خشکی، دهکده پزشکی و درمانی برای جنوب ایران و توریسم پزشکی با آخرین استانداردهای بین‌المللی، توسعه مراکز آموزشی و پزشکی، قبول دانشجوهای استان به شکل بورسیه و بیمارستان‌های مجازی با سیستم‌های اینترنتی نیاز داریم.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول