اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودهن خبر داد

راه‏اندازی فرستنده‏های دیجیتال تلویزیونی در رودهن

شهردار رودهن از راه‏اندازی فرستنده‏های دیجیتال تلویزیونی در رودهن خبر داد.

راه‏اندازی فرستنده‏های دیجیتال تلویزیونی در رودهن

حمید محرمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: از سال‌های گذشته شهرداری رودهن با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نسبت به احداث ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در این منطقه اقدام کرده بود.

وی تصریح کرد: ایستگاه فرستنده‏های دیجیتال تلویزیونی در رودهن در ارتفاعات شهرک پونا در رودهن احداث و به سیستم‏های گیرنده و فرستنده تلویزیونی و رادیویی تجهیز شده است.

شهردار رودهن افزود: با توجه به پیشرفت‏هایی که در این زمینه صورت گرفته، شورای شهر و شهرداری رودهن تصمیم گرفتند تا زمینه استفاده از این خدمات را برای شهروندان رودهن فراهم کنند.

محرمی اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، استقبال مردم از آنتن‏های دیجیتال بود؛ زیرا به دلیل استفاده غیرمجاز از آنتن‏های ماهواره‏ای که خیلی از خانواده‏های رودهنی به آن روی آورده بودند، فرستنده‏های دیجیتال راه‏اندازی شد تا از این معضل جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رودهن یک شهر مذهبی و فرهنگی است، نارضایتی‏هایی در خصوص عدم آنتن‏دهی گیرنده‏های دیجیتال وجود داشت که با احداث این ایستگاه امیدواریم بسیاری از نیازمندی‏های فرهنگی خانواده‏ها را تامین کنیم.

شهردار رودهن اضافه کرد: بر همین اساس، همکاری‏هایی با سازمان صدا و سیما صورت گرفت و با پیگیری‏های مکرر در نهایت این تعاملات به نتیجه رسید.

محرمی تصریح کرد: در حال حاضر شهروندان رودهنی می‏توانند با نصب دستگاه دیجیتال از 16 کانال دیجیتال صدا و سیما بهره‏مند شوند.

وی گفت: تماس‏هایی که شهروندان در چند روز گذشته و پس از راه‏اندازی آزمایشی این ایستگاه داشته‏اند، نشان‌دهنده رضایت کامل آنها بوده و استقبال خوبی از جانب شهروندان از این طرح صورت گرفته است.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول