اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی شکوری:

برای اعاده حیثیت از باشگاه مس شکایت می‌کنم/ ستاره من با تقوی یکی نبود

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران از باشگاه مس کرمان شکایت می‌کند.

برای اعاده حیثیت از باشگاه مس شکایت می‌کنم/ ستاره من با تقوی یکی نبود

هادی شکوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان ‌اظهار داشت: از باشگاه مس کرمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنم، سرمربی و مسئولان این باشگاه با طرح مسائل کذب و به دور از اخلاق و جوانمردی مصدومیت را بهترین بهانه و عاملی برای کنار گذاشتن من از مس دانستند.

وی افزود: همانگونه که من با استناد به اسناد و مدارکی که در اختیار دارم می‌توانم بر صحت و سلامتم مهر تایید بزنم، ‌مسئولان باشگاه مس و در رأس آن‌ها شهبازی و لهراسبی باید با اسناد و مدارک مصدومیت من را ثابت کنند‌ در غیر این صورت این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است که باید به این پرونده رسیدگی کند.

شکوری با بیان اینکه مسئولان باشگاه مس در قضیه کنار گذاشتن من از این تیم با مردم کرمان صداقت نداشتند، گفت: آقایان می‌خواستند از کانال‌های دیگری بازیکن بگیرند یا شاید ستاره من با ستاره مربی‌شان یک نبوده است، آقایانی که اکنون در باشگاه مس کرمان تصمیم گیرنده هستند، دل‌سوز این تیم نیستند و با اقدامات خود قصد تخریب این تیم را دارند.

مدافع سابق نفت تهران اذعان داشت: تقوی در مصاحبه‌ای عنوان کرده شکوری با منش پهلوانی مصدومیتش را پذیرفته و از مس جدا شده است، باید در پاسخ به این گفته سرمربی مس بگویم‌ منش پهلوانی‌ آن است که به مردم یک شهر دروغ نگویم.

وی خاطر نشان کرد: من به مسئولان مس در قبال این تصمیمشان گفتم‌ اگر بازیکن ارزان‌تری را مد‌نظر دارید و قصد کنار گذاشتن من را دارید با صراحت به من بگوید، چرا که من به دلیل پاره‌ای از مشکلات خانوادگی با میل و اشتیاق کامل پای برگه قرار‌دادی را که ‌با لهراسبی و شهبازی امضا کردم‌، نیامده بودم.

شکوری عنوان کرد: قرار شد زمانی که شهبازی و لهراسبی با من در تهران قرارداد بستند‌، یک نسخه از این قرار‌داد را به همراه یک چک یا مقداری پول به عنوان پیش پرداخت به من تحویل دهند که‌ با توجه به حضور یک هفته‌ای من در اردوی مس در کرج این کار را انجام ندادند و آن وقت مدعی صداقت و کردار نیک خود برای تحول و پیشرفت باشگاه مس هستند.

مدافع سابق استقلال تهران گفت: چطور امکان دارد بازیکنی که مصدوم است و به قول آن‌ها با منش پهلوانی مصدومیتش را پذیرفته در دیدار دوستانه مس در تهران برابر راه‌آهن و تیم ملی دانشجویان به میدان رفته و به عنوان یک مدافع در درگیری‌ها شرکت کرده و به زمین و هوا پریده و با پای مصدومش تک بزند.

وی افزود: با استناد به اسناد و مدارک به همگان اثبات می‌کنم که شهبازی، لهراسبی و تقوی با مردم کرمان و هواداران این تیم صادق نیستند و من به دنبال اعاده حیثیت هستم و قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنم.

شکوری با اشاره به اینکه پیش از حضور در مس کرمان چند پیشنهاد دیگر از سایر تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور داشته است، ابراز داشت: آن قدر از سوی مردم و هواداران مس از بابت ضعیف بسته شدن تیم کرمان تحت فشار بودند‌‌ که بدون نظر تقوی با من قرار‌داد بستند و این در حالی بود که وقتی من از آن‌ها خواستم تا با رخصت گرفتن از سرمربی مس پای برگه قرار‌داد را امضا کنم با مخالفت آن‌ها روبه‌رو شدم.

وی تصریح کرد: شهبازی و لهراسبی با مطرح ساختن نام هادی شکوری خواستند تا کمی از فشارهای هواداران کرمانی خود را خارج کنند‌، طی چهار تا پنج ساعت اقدامات لازم برای ثبت قرار‌داد من با باشگاه مس انجام شد و‌ با وعده‌های پوشالی خود چند روز بعد را موعد پرداخت پول و تحویل یک نسخه از قراردادم را اعلام کردند.

شکوری خطاب به هواداران مس کرمان گفت: جنوبی‌ها آد‌م‌های خوش‌قلب و صادقی هستند‌ در بوشهر از نزدیک شاهد نوع رفتار و محبت‌های هواداران شاهین بودم‌‌ به کرمانی‌ها و هواداران مس نیز می‌گویم‌، آقایانی که اکنون در تهران نشسته و سکان هدایت تیم و باشگاه مس را در دست گرفته‌اند دل‌سوز شما نیستند و صداقت ندارند، امیدوارم در نهایت حاصل این تصمیمات و اتفاقات ضرر و زیان مردم استان کرمان نباشد.

وی مشورت با آرش برهانی مهاجم کرمانی مس را یکی از عوامل و دلایل تاثیر‌گذار حضورش در اردوی مس کرمان دانست و افزود: وقتی با آرش در مورد مس صحبت کردم، وی از من خواست تا به مس بروم و به این تیم کمک کنم، من طی چند سالی که فوتبال بازی کردم به دنبال حاشیه و مسائل بیرون زمین فوتبال نبوده‌ام ‌با کار و تلاش لقمه حلال برای خانواده‌ام آورده‌ام.

شکوری تصریح کرد: آقایان مطمئن باشند من یک نیم فصل بیرون گود می‌نشینم، اما تملق و چاپلوسی کسی را نمی‌کنم‌ و با صداقت حرفم را می‌زنم، ضمن اینکه بازیکنان راه‌آهن و شخص منصور ابراهیم‌زاده نیز می‌توانند در مورد سلامت وضعیت جسمانی من بهترین شاهد و گواهی باشند.

به گزارش فارس، پیش از این مجتبی تقوی در گفت‌و‌گو با فارس مصدومیت شکوری را عامل کنار گذاشتن این بازیکن از مس عنوان کرده بود.

انتهای پیام/80011/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول