اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرگروه ورزش سیمای خراسان‌رضوی خبر داد

بررسی مدل جدید مالکیت باشگاه ابومسلم در برنامه ورزش خراسان‌رضوی

مدیرگروه ورزش سیمای خراسان‌رضوی گفت: ضمانت‌های اجرایی مدل جدید مالکیت باشگاه ابومسلم در برنامه این هفته ورزش خراسان‌رضوی بررسی می‌شود.

بررسی مدل جدید مالکیت باشگاه ابومسلم در برنامه ورزش خراسان‌رضوی

رضا شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: سر و سامان دادن به وضعیت باشگاه ابومسلم یک مطالبه مردمی است و ما هم به عنوان رسانه با نگاهی کارشناسانه از چهار سال قبل که این باشگاه دچار مشکلات عمده شد به صورت مداوم به بررسی وضعیت این باشگاه پرداخته‌ایم.

وی افزود: پس از آنکه مدل جدید مالکیت باشگاه ابومسلم توسط مدیرکل ورزش استان معرفی شد، منتظر اجرایی شدن این مدل بودیم تا اینکه شهردار مشهد به عنوان یک شخص ورزشی و با دغدغه ورزشی در هفته قبل نشستی با فعالان اقتصادی مشهد برای اجرایی شدن مدل جدید برگزار کرد و ما نیز در جهت روشن شدن مدل جدید مالکیت به صورت ویژه در برنامه هفته گذشته ورزش خراسان‌رضوی به آن پرداختیم.

شکری تصریح کرد: در برنامه هفته گذشته مباحث جدیدی از این مدل توسط مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت مدیره شرکت مسلم رضوی که مالک جدید باشگاه است مطرح شد و قول‌هایی از هاشمی‌جواهری و وفایی گرفته شد.

وی افزود: هدف اصلی ما در برنامه گذشته روشن شدن مدل جدید مالکیت و گرفتن نظر مخاطب نسبت به این مدل بود که مردم در پاسخ به نظرسنجی برنامه، با 70 درصد رای مثبت، آن را مدلی مناسب برای ابومسلم دانستند.

مدیرگروه ورزش سیمای خراسان‌رضوی با بیان اینکه رسانه باید بی‎طرفانه و با نگاهی کارشناسانه مسایل را نقد کند، تصریح کرد: ما با دید کارشناسی مطالبات مردم را پیگیری می‎کنیم و به دنبال این هستیم که هشدارهای کارشناسی، حقوقی و مستند نسبت مدل جدید مالکیت ابومسلم به مجریان آن بدهیم.

وی افزود: در برنامه هفته جاری به دنبال معرفی ضمانت‌های اجرایی مدل جدید مالکیت هستیم، ضمن اینکه هشدارهای لازم را از زبان کارشناسان اقتصادی و فوتبالی مطرح می‌کنیم.

مدیرگروه ورزش سیمای خراسان‌رضوی ادامه داد: از رسانه‎های استان نیز می‌خواهم که نقد منصفانه نسبت به ابومسلم و شرایطش داشته باشند و نگاه جمعی و منافع جمعی را در نظر بگیرند.

شکری خاطرنشان کرد: در برنامه این هفته تلاش داریم بحث اجرا شدن مدل جدید و ضمانت‌های آن را با حضور مدیرکل ورزش استان، رئیس هیئت مدیره شرکت مسلم رضوی، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و شهردار مشهد برگزار کنیم.

و ی افزود: در این برنامه به دنبال بحث فنی تیم ابومسلم نیستیم و مباحث اقتصادی و حقوقی را دنبال می‌کنیم.

برنامه ورزش خراسان‌رضوی جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه سیمای خراسان‌رضوی پخش می‎شود.

انتهای پیام/70007/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول