اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دالکی:

ساختمان نیمه‌کاره شهرداری دالکی به دلیل مشکلات مالی خاک می‌خورد

شهردار دالکی گفت: ساختمان نیمه‌کاره شهرداری دالکی به دلیل مشکلات مالی خاک می‌خورد.

ساختمان نیمه‌کاره شهرداری دالکی به دلیل مشکلات مالی خاک می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول حسن‌پور صبح امروز در نشست مشترک شهرداران و دهیاران دشتستان اظهار داشت: تامین منابع مالی از دغدغه‌های اساسی است که تمامی شهرداران با آن روبه رو هستند و می‌تواند عملکرد ایشان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی افزود: با توجه به روندی که از 10 ماه پیش تا کنون گذرانده‌ایم، وضعیت روشنی پیش روی شهرداری قرار ندارد و امیدواریم با همکاری مسئولان این مشکل حل شود.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: عوارض ساخت و ساز که بخش مهمی از درآمد شهرداری‌ها را شکل می‌دهد کاهش 85 درصدی داشته و این امر سبب شده که شهرداری‌ها بخش اعظمی از درآمدهای جاری خود را از دست بدهند.

شهردار دالکی بیان داشت: کاهش مساعدت‌های سازمان حمایت از شهرداری‌ها نیز از دیگر مشکلاتی است که شهرداری‌ها پیش رو دارند.

وی خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر به شهرداری‌ها شد و اضافه کرد: امیدواریم در تخصیص اعتبارات به شهرداری‌ها روند مطلوب‌تری را نسبت به سال قبل شاهد باشیم تا بتوانیم مشکلات داخلی شهرداری‌ها را از این طریق برطرف کنیم.

حسن‌پور ابراز داشت: با توجه به اینکه شورای سوم روزهای پایانی خود را می‌گذراند در برخی موارد شاهد عدم برگزاری جلسات شوراها بوده‌ایم و انتظار می‌رود مسئولان شهرستان با پیگیری خود زمینه برگزاری جلسات شوراها تا پایان دوره فعالیت را فراهم کنند.

شهردار دالکی گفت: شهرداری برای انجام برخی از امور شهری و خواسته‌های شهروندان نیاز به مصوبه شورا دارد و در صورت عدم برگزاری جلسات شورا در ارائه خدمات به مردم با مشکلات مواجه خواهیم بود و نمی‌توانیم خدمات مطلوب به شهروندان ارائه کنیم.

وی در ارتباط با ساختمان در دست احداث شهرداری دالکی اظهار داشت: شش سال پیش ساختمان جدید شهرداری دالکی با اعتبار 600 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد و هم‌اکنون به دلیل مشکلات مالی ساختمان نیمه کاره رها شده است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: اتمام این پروژه نیازمند یک میلیارد ریال اعتبار دیگر است که شهرداری توان تامین آن را ندارد و امیدواریم مدیریت شهرستان در تامین اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه با ما همکاری داشته باشد تا فرسوده و مستهلک شدن این بنا را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/2452/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول