اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت اعلام کرد

اعطای وام ‌برای احداث ساختمان‌های تخریب شده پیله‌سوار پلدشت

فرماندار پلدشت گفت: اعطای وام برای روستاییان با اولویت نخست برای احداث ساختمان‌های تخریب شده پیله‌سوار پلدشت صورت می‌گیرد.

اعطای وام ‌برای احداث ساختمان‌های تخریب شده پیله‌سوار پلدشت

جبار طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اقلام، اجناس، محصولات کشاورزی و یا ساختمان‌هایی که در کشورمان شامل بیمه هستند و بیمه حوادث دارند می‌توانند از بیمه خسارت بگیرند.

وی ادامه داد: در روستای پیله‌سوار شهرستان پلدشت نیز اگر محصولات کشاورزی و یا خود ساختمان بیمه بودند خسارت را از بیمه دریافت می‌کردند.

طالبی خاطرنشان کرد: در زمینه جاری شدن سیل در روستای پیله سوار پلدشت ما کمک‌های اولیه به روستاییان پیله‌سوار داشتیم که 15 تا 16 قلم اجناس ضروری و چادر به روستاییان این روستا دادیم.

وی ادامه داد: در مسیرهایی که تخریب و قطع راه مواصلاتی روستای پیله سوار صورت گرفته بود و روستاییان دچار حادثه شده بودند توسط ماشین‌آلات سنگین ترمیم این مسیرها و لایروبی معابر صورت گرفت تا از این قبیل اتفاقات دوباره در این روستا بروز ندهد.

طالبی تصریح کرد: پیگیر هستیم تا افرادی که آماده هستند وام بگیرند و این وام با اولویت نخست برای احداث ساختمان‌های تخریب شده در اثر سیل اخیر روستای پیله سوار داده می‌شود.

فرماندار پلدشت ادامه داد: در زمینه اعطای وام برای روستاییان با بنیاد مسکن روستایی هماهنگی صورت گرفته تا افراد را برای دریافت وام به بانک‌ها معرفی کنند.

وی اعلام کرد: در این زمینه افراد نیز مراجعه کرده‌ و تشکیل پرونده داده‌اند که شورای اخذ وام برای ساختمان‌هایی که در اثر سیل خسارت دیده‌اند وام دهد.

انتهای پیام/61009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول