اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی قائمشهر خبر داد

اعطای 119 مورد وام مشاغل خانگی به مددجویان بهزیستی در قائمشهر

سرپرست اداره بهزیستی قائمشهر از پرداخت 119 مورد تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان بهزیستی قائمشهر خبر داد.

اعطای 119 مورد وام مشاغل خانگی به مددجویان بهزیستی در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز در جلسه شورای اداری قائمشهر، احمدعلی مرادیان از سمت ریاست اداره بهزیستی قائمشهر تودیع و رقیه اکبری به عنوان سرپرست جدید این اداره معارفه شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر اعتیاد را در واحد پیشگیری، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست را در واحد اجتماعی و معلولیت را در واحد توان‌بخشی مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان بهزیستی عنوان و خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در این واحدها جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است که گستردگی زیادی داشته و نمی‌توان وجود آن را نقض یا رد کرد.

اکبری افزود: با توجه به گستردگی بسیار اعتیاد در قائمشهر که در سطح کشور زبانزد شده وظیفه اداره بهزیستی علاوه بر مراحل پیشگیری و درمان، پیگیری درمان معتادان است.

سرپرست ادره بهزیستی شهرستان قائمشهر به تامین مسکن و اشتغال افراد آسیب دیده در هر سه حوزه نامبرده اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته 119 مورد تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی و 48 مورد برای خوداشتغالی به مددجویان قائمشهر پرداخت شد همچنین به زنان مددجو در دو مرحله 94 مورد کمک هزینه شامل خرید جهیزیه اعطا شد.

اکبری همچنین، راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره ژنتیک، کلینیک مددکاری توانا، پایگاه خدمات اجتماعی سمنادشت و گشایش سه واحد مهد کودک شهری، روستایی و حاشیه شهر، صدور مجوز و آغاز به کار چهار کمپ مجاز، شروع به کار تیم سیار توان‌بخشی ضایع نخاعی و آغاز احداث مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و سالمندان را از جمله اقدامات اداره بهزیستی قائمشهر در سال 91 بیان کرد.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول