اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح ملی شبکه‌های نیکوکاری در آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد آذربایجان غربی برای اولین بار شبکه‌های ملی نیکوکاری را در مساجد فعال استان راه‌اندازی می‌کند.

اجرای طرح ملی شبکه‌های نیکوکاری در آذربایجان غربی

عبدالله فرج‌اسلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با هدف اشاعه فرهنگ مساعدت میان مردم و رفع نیازهای محرومان هر محله از سوی توانمندان همان محله، کمیته امداد آذربایجان غربی شبکه‌های ملی نیکوکاری را در مساجد فعال استان راه‌اندازی می‌کند.

وی از ایجاد و راه‌اندازی طرح جدیدی با عنوان «شبکه‌های ملی نیکوکاری» در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارائه خدمت به محرومان، در کوچک‌ترین واحد جغرافیایی محل زندگی آنان یعنی محله است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اعلام اینکه کمیته امداد به دنبال احیای سنت‌های حسنه در جامعه است، گفت: با توجه به مسئولیت‌های محول شده از سوی دولت به کمیته امداد، در نظر داریم در سال جاری مراکز نیکوکاری را در استان فعال کنیم.

این مسئول از استقرار این مراکز در مساجد فعال استان خبر داد و افزود: در نظر داریم پس از تجهیز امکانات لازم، نیروی انسانی مورد نیاز را از میان اعضای هیئت امنای مساجد انتخاب کنیم و به این ترتیب نیاز واقعی نیازمندان و محرومان هر محله را به واسطه کمک خیرین همان محله برطرف کنیم.

فرج‌اسلام با اعلام این خبر تصریح کرد: سهمیه‌ای که از سوی دفتر مرکزی برای سال جاری در اختیار کمیته امداد آذربایجان غربی قرار گرفته، 44 مرکز است که اقدامات لازم برای شناسایی و انتخاب این 44 مرکز صورت گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شش مرکز از 44 مرکز نیکوکاری در شهر ارومیه مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، کمیته امداد پلی میان محرومان و توانمندان محله می‌شود، متذکر شد: هدف اصلی این طرح، اشاعه فرهنگ مساعدت و کمک، به رفع نیاز محرومان هر محله از سوی خیرین همان محله است.

انتهای پیام/61009/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول