اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترغیب صنوف به ترویج فرهنگ صحیح کار صورت گرفت

تشویق10 واحد صنفی قانونمدار در کهگیلویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: با هدف ترویج فرهنگ صحیح کار و برخورد منصفانه با مشتری 10 واحد صنفی قانونمدار در اجرای خدمات در کهگیلویه مورد تشویق قرار گرفت.

تشویق10 واحد صنفی قانونمدار در کهگیلویه

سید باقر افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه رمضان در سطح شهر دهدشت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اقلام مصرفی از قبیل برنج، مرغ منجمد، گوشت قرمز، حبوبات و شکر در واحدهای فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود خاطرنشان کرد: سر درب مغازه‌های مربوطه با پلاکارد صنعت، معدن‌و تجارت نصب شده و قابل شناسایی است.

افشین از توزیع بیش از 170 تن برنج در این مراکز فروش خبر داد و گفت: برنج سفید آمریکایی با قیمت هر کیلوگرم 2200 تومان و برنج تایلندی با قیمت 1900 تومان به فروش می رسد.

وی عرضه گوشت قرمز با کیلویی 16600 تومان را متذکر شد و افزود: مرغ منجمد نیز به قیمت هر کیلو 5 هزار تومن در این مراکز عرضه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه قیمت مواد لبنی در ماه رمضان افزایش 15 درصدی داشته است اذعان داشت: هر کیلوگرم عدس مورد عرضه در مراکز فروش فوق‌العاده با قیمت 3300 تومان به فروش می‌رسد.

افشین با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار از سوی صنعت، معدن‌ و تجارت شهرستان در دو ماهه اخیر ابراز داشت: برای واحدهای صنفی متخلف در این مدت جریمه‌ای به ارزش ریالی 880 میلیونی در نظر گرفته شده است.

رئیس صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه از شناسایی تعداد چهار واحد صنفی متخلف در حوزه آرایشگاه زنانه در شهر خبر داد و گفت: این واحدها به دلیل عدم نصب قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی همچنین تشویق واحدهای صنفی قانونمدار در راستای ترغیب صنوف به ترویج فرهنگ صحیح کار و برخورد منصفانه با مشتریان را متذکر شد و ابراز داشت: تعداد دو واحد صنفی خبازی که از لحاظ بهداشتی و کیفیت مطلوب نان رضایت‌بخش بودند شناسایی و با نصب پلاکارد تشویقی در معرض دید مشتریان قرار گرفت.

افشین هشت واحد صنفی در مشتری‌مداری و رعایت عدل و انصاف در معامله را از دیگر واحدهای صنفی تشویق شده از سوی صنعت، معدن و تجارت برشمرد.

انتهای پیام/82016/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول