اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات چهارجانبه فوتسال خواهران

بانوان تویسرکانی اول شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: تیم فوتسال هلال احمر تویسرکان در مسابقه چهارجانبه «حجاب و عفاف» مقام نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

بانوان تویسرکانی اول شدند

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با ابراز رضایت از حضور فعالانه بانوان تویسرکان در عرصه‌های ورزشی اظهار داشت: بانوان ورزشکار شهرستان با تلاش بی‌‌وقفه خود در بخش‌های ورزشی جایگاه مطلوبی در سطح کشور دارند.

وی از برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال بانوان با عنوان حجاب و عفاف خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت دو روز برگزار شد. 

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به رقابت تیم‌های ملایر، کنگاور و هلال احمر تویسرکان در این دوره از مسابقات افزود: مسابقات بین چهار تیم بانوان ورزشکار به صورت دوره‌ای انجام شد.

*بهره‌مندی 60 نفر از مدرسه فوتسال در تویسرکان

وی با بیان اینکه این مسابقات در 6 بازی صورت گرفت، گفت: در این بازی دوستانه، تیم‌ فوتسال خواهران تویسرکان با استفاده بهینه و کیفی از زمان توانست مقام نخست را از آن خود کند.

سلیمانی افزود: تیم‌های فوتسال کنگاور، ملایر و کرج به ترتیب مقام‌های دوم، سوم و چهارم را از آن خود کردند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، گفت: این نهاد ساعات فراغت جوانان و شناسایی افراد، برنامه‌های مختلفی را در فصل تابستان به مرحله اجرا گذاشته است.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان از فعالیت مدرسه فوتسال با آغاز فصل تعطیلات در تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: رشته ورزشی فوتسال در روزهای جمعه از ساعت 8:30 تا 12 به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی در سالن ورزشی قائم برای علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود، گفت: تعداد 60 نفر از نوجوانان و جوانان در این کلاس شرکت و از فرصت ایجاد شده بهره‌ می‌برند.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول