اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل:

متکدیان غیربومی جمع‌آوری می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: متکدیان غیربومی که به صورت فله‌ای وارد شهر شده و به تکدی‌گری می‌پردازند از سطح شهر اردبیل جمع‌آوری می‌شوند.

متکدیان غیربومی جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث اوچی عصر امروز در جلسه ستاد جمع‌آوری متکدیان در اردبیل اظهار داشت: با جمع‌آوری این متکدیان چهره نامطلوب شهری اصلاح شده و سامانی حقیقی پیدا می‌کند.

وی از اجرای طرح ضربتی شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر اردبیل خبر داد.

اوچی با اعلام این خبر تصریح کرد: شهرداری اردبیل همچون سال‌های گذشته در راستای استقبال شایسته از میهمانان تابستانی و در جهت حفظ امنیت و منظر شهری از هرگونه فعالیت تکدی‌گری و کودکان خیابانی جلوگیری و ممانعت به عمل می‌آورد.

این مسئول خاطر نشان کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته در صورت مشاهده متکدیان غیربومی که عمدتاً به صورت سازمان یافته و زنجیره‌ای وارد شهر شده و به فعالیت تکدی‌گری می‌پردازند، نسبت به جمع‌آوری و عودت آنها به زادگاهشان اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز عده‌ای از این افراد شناسایی و جمع‌آوری شدند و نسبت به انتقال به شهرهایشان اقدام نمودیم، اضافه کرد: از شهروندان نیز تقاضا داریم با اهدای نذورات و اعانات خود از طریق صندوق صدقات یا مؤسسات خیریه در امر جلوگیری از اشاعه تکدی‌گری در شهرمان، عوامل خدمات شهری شهرداری اردبیل را یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل بیان کرد: البته در این زمینه باید دستگاه‌های دیگر نیز یاریگر شهرداری باشند چرا که شهرداری به تنهایی قادر نیست متکدیان را هم جمع‌آوری کرده و هم در نگهداری و اصلاح آنها اقدامی انجام دهد.

اوچی با اذعان به این موضوع که برخی از متکدیان به این کار عادت کرده و به رغم داشتن وضعیت مالی خوب همچنان تکدی‌گری می‌کنند، گفت: در این زمینه باید دستگاه‌ها و نهادهای غیردولتی و مؤسسات خیریه نیز به کمک شهرداری بیایند.

وی یادآور شد: بخش عظیمی از متکدیان اردبیل غیربومی هستند که در این زمینه برخورد قاطع نیروی انتظامی می‌تواند مانع از فعالیت و ورود آنها به بخش‌های مختلف شهری باشد.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول