به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشمنیا بعد از ظهر امروز در جلسه ای با معاونان و مدیران شهرداری این شهر اظهار کرد: تصور افکار عمومی با توجه به اتفاق ماههای گذشته در شهرداری و شورای شهر رشت با تغییراتی مواجه شده است.
وی خواستار افزایش ارائه خدمات توسط شهرداری رشت به شهروندان شد و افزود: افزایش ارائه خدمات چهره جدیدی از شهرداری پویا را در اذهان مردم شکل میدهد.
هاشمنیا با تاکید براینکه با تخلف چند نفر نمیتوان مجموعه شهرداری را محکوم کرد، گفت: اتفاقها را باید به خاطر سپرد اما نباید مسئولان را از ارائه خدمات به مردم مأیوس کند.
استاندار گیلان بر تصویرسازی مثبت از فعالیتهای مسئولان در اذهان مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان با ارائه خدمات بیشتر و ملموستر باید حقیقت شهرداری را به مردم بیشتر نشان دهند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در فضای بیحاشیه خدمت کنند، تصریح کرد: وجود حاشیه مشکلات موجود را بیشتر میکند.
هاشمنیا رضایتمندی مردم را وابسته به نیازسنجی و کار دقیق در ارائه خدمت دانست و خاطرنشان کرد: مردم شهر رشت به لحاظ سابقه تاریخی، فرهنگی و تفکر در کشور زبانزد هستند.
این مسئول به حضور یکسوم جمعیت گیلان در شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: فضای لطیفتری با اهداف جدید و منظمتر باید در شهرداری رشت تعریف و اجرا شود.
استاندار گیلان از وجود نیروهای مازاد به دلیل ورود براساس رابطه در سالهای گذشته در شهرداری رشت خبر داد و اظهار کرد: از توانمندی تمام نیروها باید به نحو مطلوب استفاده شود تا فضای کار و تلاش مسموم نشود.
وی نبود بازار محلی و نماد هویتی را از مشکلات شهر رشت عنوان کرد و افزود: هدایت آبهای سطحی و آسفالت معابر از خواستههای مردم رشت است.
*شهرداری در جلوگیری از تخلف ساختمانی بهتنهایی تاثیرگذار نیست
سرپرست شهردار رشت نیز در جلسه مذکور به مشکلات صدور پروانه ساختمانی و کمیسیون ماده 100 اشاره کرد و گفت: شهرداری در جلوگیری از تخلفهای ساختمانی بهتنهایی نمیتواند تاثیرگذار باشد.
میرنوید میرحقجو خواستار همکاری دیگر ادارهها با شهرداری رشت شد و بیان کرد: همکاری دستگاههای اجرایی گیلان در ارائه خدمات به شهروندان موثر است.
انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004