اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری محمودآباد تاکید کرد

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها

عضو شورای اداری محمودآباد گفت: دهیاران و شوراها از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها جلوگیری کنند.

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد ، نشست دهیاران بخش مرکزی این شهرستان عصر امروز در روستای شرفتی این شهرستان برگزار شد.

 بخشدار مرکزی محمودآباد با تبریک فرا رسیدن ماه عبودیت و بندگی گفت: باید از این فرصت الهی کمال استفاده را کرد و فاصله خود با خداوند را به ویژه در شب‌های قدر کمتر کنیم.

 وی با تاکید بر قانون‌مندی در روستاها گفت: دهیاران در روستاها نقش فرماندار شهر را دارند و تصمیمات آنها همچون تصمیم شخص اول اجرایی شهر است و از این رو باید در تصمیم‌گیری‌ها دقت لازم را داشته باشید.

 روح الله علیزاده رونق شرکت تعاونی دهیاران را سبب پیشرفت بخش دانست و افزود: تعاونی دهیاران قابلیت آن را دارد که با کمک دهیاران شرایط اقتصادی مناسبی را برای روستاها ایجاد کند.

 عضو شورای اداری محمودآباد با اشاره به صدور پروانه ساختمانی غیرقانونی توسط برخی از دهیاران خاطرنشان کرد: برای دنیا مردم دین خود را نفروشید و بدانید علاوه بر اینکه خداوند ناظر بر اعمال و رفتار ما است، قانون نیز در مقابل ما قرار دارد.

 علیزاده بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها تاکید کرد و گفت: دهیاران و شوراها بر اساس قانون به عدم ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها توجه جدی داشته باشند و با هرگونه کار غیرقانونی برخورد شود.

 انتهای پیام/86013/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول