اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح‌های محرومیت زدایی قرارگاه قمر بنی‌هاشم صورت می‌پذیرد

مشارکت دانشکده علوم و فنون ندسا در طرح‌های محرومیت‌زدایی شمال کشور

طرح‌های محرومیت زدایی قرارگاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام نیروی دریایی سپاه با مشارکت فعال دانشکده علوم و فنون شناوری ندسا در شمال کشور نیز توسعه پیدا کرد.

مشارکت دانشکده علوم و فنون ندسا در طرح‌های محرومیت‌زدایی شمال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی ندسا، واحد قرارگاه قمر بنی هاشم (ع) دانشکده شناوری جوادالائمه (ع) با حمایت قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی قمر بنی هاشم(ع) ندسا چند سالی است که فعالیت خود را در خصوص کمک به محرومین و خانواده‌های بی‌بضاعت و بی‌سرپرست در استان‌های شمالی کشور از جمله استان مازندران نیز شروع نموده به طوری که فقط در شهرستان‌های چالوس و نوشهر بیش از 350 خانوار تحت پوشش خدمات این قرارگاه قرار گرفته‌اند.

این گزارش می‌افزاید: از جمله اقدامات محرومیت‌زدایی واحد قرارگاه قمر بنی هاشم (ع) ندسا به همت دانشکده جوادالائمه (ع) ندسا و مساعدت سردار پرویز قاسمی و بابازاده، می‌توان به تأمین جهیزیه برای بیش از 400 خانوار محروم منطقه، تهیه و توزیع لوازم‌التحریر در بین 400 دانش آموز بی‌بضاعت و بی سرپرست،‌ کمک هزینه خدمات درمانی به خانواده‌های محروم و بی سرپرست، ساخت و بازسازی سکونت‌گاه محرومان منطقه چالوس و نوشهر،‌ ترمیم و تعمیر سرویس‌های بهداشتی محرومان منطقه، توزیع اقلام خوراکی در بین خانواده‌های محروم و بی سرپرست شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات، غذای گرم، لباس، کفش،‌ دمپایی و کتاب است.

با شروع ماه مبارک رمضان فعالیت‌های این قرارگاه محرومیت‌زدایی با مشارکت فعال دانشجویان و مسئولان دانشکده علوم و فنون شناوری ندسا در چالوس، سرعت بیشتری به خود گرفته است.

سید محمد رضا صفوی پور فرمانده دانشکده شناوری ندسا طی جلسه‌ای با کانون دانشجویان جهادی و اعضای قرارگاه محرومیت زدایی دانشکده طی سخنانی ضمن یادآوری اهمیت فعالیت های محرومیت زدایی، 6 اکیپ دانشجویی را برای توزیع سبد کالای رمضان ویژه محرومان و خانواده‌های بی سرپرست تشکیل و آنان را به محل‌های شناسایی شده اعزام کرد.

این 6 اکیپ در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان اقلام پیش بینی شده و تهیه شده را در قالب سبد کالا، در بین بیش از 80 خانوار توزیع کردند که ارزش این محموله بیش  از 80 میلیون ریال برآورد می‌شود.

در این طرح بیش از 80 سبد کالا و هر سبد شامل  10 کیلو برنج، 5/4 کیلو روغن، دو بسته ماکارونی، دو بسته سویا، دو بسته چایی خشک، دو قوطی رب گوجه فرنگی، 6 صابون گلنار و یک بسته نخود، و یک بسته لوبیا توسط 6 اکیپ اعزامی فرماندهی دانشکده و با همکاری راننده‌های آماد دانشکده و تعدادی از پایوران و دانشجویان جهادی دوره عمومی پاسداری بین خانواده های محروم و بی سرپرست توزیع گردید.

انتهای پیام/88001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول