اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهزیستی اسدآباد خبر داد

افتتاح 57 واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی در اسدآباد

سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: در هفته بهزیستی 57 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی تحویل داده می‌شود.

افتتاح 57 واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی در اسدآباد

یوسف ترکمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در هفته بهزیستی برنامه‌های متنوعی را در شهرستان برگزار می‌کنیم اظهار داشت: سرکشی از معلولان و مددجویان بهزیستی شهرستان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

وی ادامه داد: دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان، ارائه گزارش عملکرد سال گذشته بهزیستی شهرستان در نطق پیش از خطبه نماز جمعه و برگزاری همایش تجلیل از مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در اسدآباد است.  

سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه برنامه افطاری برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان است تصریح کرد: در این هفته سبد کالایی شامل برنج و روغن در بین مددجویان توزیع خواهد شد. 

وی با بیان اینکه انتظار داریم دیدگاه مردم نسبت به معلول و مددجو از حالت ترحم به احترام تبدیل شود ابراز داشت: مردم به اندازه‌ای که به کمیته امداد کمک می‌کنند به بهزیستی یاری نمی‌رسانند.

ترکمان در پایان اذعان داشت: مردم با اعتماد به بهزیستی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای مساعدت بیشتر مددجویان به بهزیستی تحویل دهند. 

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول