اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان خبر داد

برگزاری 45 عنوان مسابقه کتابخوانی در شهرستان ماهنشان

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان از برگزاری 45 عنوان مسابقه کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 45 عنوان مسابقه کتابخوانی در شهرستان ماهنشان

ولی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های فوق برنامه‌ای کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی تهیه کتاب‌های مورد نیاز اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان را از برنامه‌های تابستان دانست و افزود: تعدادی از کتابخانه‌های سیار این نهاد برای برگزاری برنامه‌های تابستانی به روستاهای فاقد کتابخانه اعزام می‌شوند.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان اضافه کرد: کتابخانه‌های سیار ماهنشان در طول تابستان به روستاهای ایلی‎بلاغ، میر آخور، برون قشلاق، قره گل، مادآباد، وهران، سریک و خلج برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای و برگزاری مسابقات اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسابقات نهاد کتابخانه‌های عمومی ماهنشان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است، گفت: این مسابقات به صورت مکتوب و آنلاین برگزار می‌شود.

امیری با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان دارای سه کتابخانه است، اظهار کرد: به زودی کتابخانه‌ روستای پری راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان ادامه داد: ساختمان قدیمی حمام این روستا در صورت ترمیم و بازسازی به کتابخانه تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای سهند علیا، ایل‎بلاغی و میر آخور مسابقات مختلف کتابخوانی در حال برگزاری است، گفت: این رقابت‌ها در 45 عنوان مختلف برای روستاییان در نظر گرفته شده است.

امیری ادامه داد: این مسابقات برای عموم مخاطبین از جمله دانش‌آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان، بزرگسالان و زنان خانه‌دار برگزار می‌شود.

وی به راه‌اندازی ایستگاه‌های نقاشی به مناسبت‌های مختلف در رده‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: در بخش ماهنشان و دندی مسابقات قصه‌گویی و کتابخوانی برای کودکان به ویژه کودکان پیش دبستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول