اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

معاونت اجتماعی فاصله بین مردم و پلیس را به حداقل رسانده است

معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز با وجود معاونت اجتماعی فاصله زیادی که بین مردم و پلیس وجود داشت به حداقل رسیده و این دستاورد مهمی به شمار می‎رود.

معاونت اجتماعی فاصله بین مردم و پلیس را به حداقل رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا رمضانی ظهر امروز در آیین تودیع خود اظهار کرد: 31 سال خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی برای بنده یک افتخار بزرگ به شمار می‎رود و امروز که به مقام بازنشستگی رسیده‌ام تجربیات خوبی برای خود کسب کرده‌ام.

وی افزود: خدمتگزاری در معاونت اجتماعی یکی از مهمترین توفیقاتی بود که نصیب من شد و من در طول هشت سال خدمتگزاری خود در این معاونت لحظات خوبی را پشت سر گذاشتم.

رمضانی با اشاره به کار ویژه‌های معاونت اجتماعی، تصریح کرد: کم کردن فاصله بین مردم و پلیس یکی از مهمترین این کار ویژه‌هاست و این مهم امروز به خوبی در جامعه مشهود است.

معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تعامل اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، گفت: بی‎شک توفیقات به دست آمده در این معاونت مرهون همکاری و تعاملات خبرنگاران استان بوده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین همکاران تلاشگر این مجموعه ما را در پیگیری اهداف و برنامه‌ها کمک  بسزایی کرده‌اند و از آن‌ها نیز قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است، تصریح کرد: این اصل یکی از اصول اساسی ما در اجرای برنامه‌ها بود و به آن اعتقاد ویژه‌ای داریم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور، شهریار حیدری سورشجانی به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری منصوب و از زحمات محمدرضا رمضانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/68004/ق20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول