اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجلیل از خدمات هنرمند شایسته استان بوشهر / مظفری ماندگار شد

در جریان نشست آسیب شناسی تئاتر استان بوشهر از خدمات تئاتری محمد مظفری رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی و از هنرمندان شایسته استان بوشهر تقدیر شد.

تجلیل از خدمات هنرمند شایسته استان بوشهر / مظفری ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در جریان نشست تخصصی آسیب شناسی تئاتر استان بوشهر که صبح امروز به همت سایت فرهنگی و هنری نیمدری و با همکاری کانون تبلیغاتی ثانیه و گروه تئاتر صدف که امروز در سالن سینما بهمن بوشهر برگزار شد از خدمات محمد مظفری به تئاتر استان بوشهر تقدیر شد.

در این نشست که بسیاری از هنرمندان تئاتر استان و مسئولان انجمن‌های نمایش شهرهای مختلف استان حضور داشتند، ایرج صغیری پیشکسوت و هنرمند برجسته تئاتر بوشهر گفت: در دوران کوتاه مسئولیت محمد مظفری در انجمن نمایش استان بوشهر کارهای خوبی صورت گرفت.

وی افزود: مظفری در مدت مسئولیتش در انجمن با توجه به در اختیار داشتن امکانات محدود، کارهای بزرگ و مهمی انجام داد و من به شخصه شاهد پیگیری و تلاش او در راه توسعه تئاتر بوشهر بودم. 

صغیری گفت: مظفری هنرمند بسیار خوب و توانایی است و متاسفانه امکان ادامه خدمت او در انجمن نمایش با شرایطی که همه می‌دانیم میسر نشد.

وی افزود: امیدوارم آقای صداقت از تجربیات مظفری استفاده کند و بتواند به نوعی تئاتر استان را به پیش ببرد.

این هنرمند با اشاره به اینکه تئاتر در شهرستان‌ها نیاز به توجه دارد، افزود: در دوره آقای مظفری اتفاقات خوبی افتاد که توجه ویژه ایشان به تئاتر شهرستان‌ها و سفر و سرکشی به هنرمندان نقاط مختلف استان از آن جمله بود.

محمد مظفری رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر نیز گفت: استاد صغیری و بقیه دوستانی که بانی این برنامه بودند نسبت به من لطف دارد و من شرمنده این اقدام آنها هستم.

وی گفت: من و دوستان تمام توانمان را برای پیگیری مطالبات هنرمندان تئاتر انجام دادیم و هر کاری کردیم جز انجام وظیفه چیزی نبوده است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر استان بوشهر در ادامه گفت: آقایان مسئول ارشاد طوری تغییر و تحول در انجمن را صورت دادند  که حتی وقت نشد تا گزارش کارهای انجام شده توسط انجمن هنرهای نمایشی استان را به هنرمندان ارائه دهیم.

وی افزود: در طول یکسال گذشته  با وجود کار شکنی‌ها و نبود اعتبار کارهای زیادی در انجمن انجام شد که انشالله فرصتی پیش بیاید تا این گزارش را ارائه دهیم و موانعی که در راه توسعه تئاتر در بوشهر وجود دارد و طی یک سال گذشته با آن روبرو شده‌ایم را بازگو کنیم و بعد دوستان هنرمند خودشان بتوانند قضاوت کنند.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر استان برگزار شد، لوح‌های تقدیری از سوی سایت نیمدری، تبلیغات ثانیه، گروه تئاتر ایلیا، انجمن نمایش خورموج، انجمن نمایش دیر گروه آفرینگان دیر ،انجمن نمایش آبپخش، انجمن نمایش اهرم، گروه تئاتر آریو اهرم به محمد مظفری برای تلاش‌هایش در مسیر توسعه تئاتر استان اهدا شد.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول