اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح داناب گلستان:

داوری مسابقه «داناب»‌ در گلستان ادامه دارد

مدیر طرح داناب شرکت آب منطقه‏‎ای استان گلستان گفت: داوری سومین مرحله طرح ملی دانش‏‎آموزی نجات آب، داناب، در استان همچنان ادامه دارد.

داوری مسابقه «داناب»‌ در گلستان ادامه دارد

موسی فرمانی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: داوری مسابقات از 20 روز قبل آغاز شد و تا پایان هفته جاری به پایان می‏رسد.

وی افزود: فراخوان این مرحله از زمستان 1391 به 630 مدرسه استان گلستان ارائه شد و علاقمندان تا پایان سال تحصیلی فرصت شرکت در این مسابقه را داشتند.

49 هزار دانش‏‎آموز گلستانی در مسابقه داناب شرکت کردند

مدیر طرح داناب استان گلستان خاطرنشان کرد: در این مرحله از مسابقه داناب 49 هزار دانش‏‎آموز پایه‏‌های دوم و سوم مقطع راهنمایی شرکت کردند.

فرمانی ادامه داد: این مسابقه در 10 رشته نقاشی، عکاسی، روزنامه‏ دیواری، فیلم کوتاه، مقاله‎نویسی، نامه‎نویسی، اجرای نمایش، گزارش‎نویسی، وبلاگ‎نویسی و داستان‎نویسی برگزار شد.

به گفته وی، موضوع این مسابقه چالش‏‎های آب کشاورزی، صرفه‏‎جویی و مصرف بهینه و ارائه راهکارهای مقابله با چالش‎های موجود در بخش آب کشاورزی است.

پایه اول راهنمایی در طرح ملی نجات آب حذف شد

مدیر طرح داناب استان گلستان یادآور شد: در حال حاضر آثار دانش‎آموزان گلستانی پس از جمع‏‎آوری از سطح مدارس در دبیرخانه طرح ملی داناب واقع در شرکت آب منطقه‏‎ای استان گلستان در حال داوری هستند. 

فرمانی تصریح کرد: پس از داوری آثار، برگزیدگان در جشنواره اختتامیه با حضور مسئولان معرفی و تقدیر می‏‎شوند.

وی اضافه کرد: این طرح از سال تحصیلی 1390 – 1389 در استان گلستان شروع شد که در دو سال تحصیلی گذشته دانش‎آموزان پایه اول مقطع راهنمایی نیز شرکت می‏‎کردند.

در مجموع 199 هزار دانش‏‎آموز گلستانی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند

مدیر طرح داناب استان گلستان خاطرنشان کرد: در سومین مرحله اجرای این طرح، دانش‏‎آموزان پایه اول راهنمایی حذف شدند.

فرمانی گفت: در هر یک از دو سال تحصیلی گذشته 75 هزار دانش‏‎آموز از 700 مدرسه در طرح ملی داناب شرکت کردند که تعداد کل دانش‏‎آموزان گلستانی شرکت‏‎کننده در این مسابقه به 199 هزار نفر می‏‎رسد. 

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول