اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

مشکل آب روستاهای بوشکان تا 48 ساعت آینده برطرف می‌شود

معاون فرماندار دشتستان گفت: مشکل آب روستاهای بوشکان تا 48 ساعت آینده برطرف می‌شود.

مشکل آب روستاهای بوشکان تا 48 ساعت آینده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: عمران و آبادانی شهرستان دشتستان از اساسی‌ترین موضوعاتی است که مدیران شهرستان در سال‌های اخیر برای آن تلاش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: توسعه شهری و بهبود وضعیت شهرها از مسائل مهمی است که با تلاش و همت شهرداران و برنامه‌ریزی مدیریت شهرستان شاهد آن بوده‌ایم و در سال‌های اخیر در تمامی نقاط شهری کارهای بزرگی در این خصوص شاهد بوده‌ایم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان بیان داشت: اجرای طرح‌های هادی مهم‌ترین عامل در توسعه نقاط روستایی است و با هماهنگی بنیاد مسکن در سال جاری به طرح‌های هادی مصوب در تمام روستاهای شهرستان اعتبار اختصاص داده‌ایم.

دهقان افزود: سالانه اعتباراتی برای اجرای طرح‌های هادی در روستاها تخصیص می‌یابد و بنیاد مسکن به‌عنوان دستگاه اجرایی پروژه‌های پیشنهادی طرح‌های هادی را به‌منظور رفع نیازهای عمرانی و زیرساختی در روستاها را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های هادی با نظر دهیاران و شوراها تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها می‌توانند با اعلام نظر خود از اعتبارات طرح هادی برای آسفالت معابر روستایی، احداث دیوار حفاظتی، ایجاد پارک و فضای سبز و ... مبتنی بر نیازهای روستا برنامه‌ریزی کنند.

دهقان ابراز داشت: طی ماه گذشته با شهرداران نشست‌های جداگانه‌ای داشته‌ایم و درباره پروژه‌های عمران شهری بحث و تبادل نظر کافی صورت گرفته و پیشنهادات را برای نهایی شدن و دریافت اعتبارات به کمیته برنامه‌ریزی استان ارسال کرده‌ایم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: نسبت به مشکلات و نیازهای شهرستان اطلاع و اشراف کامل داریم و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان برای رفع آنها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: مشکلاتی که از طریق امکانات شهرستان قابل حل بوده را سریعا برطرف کرده و در مواردی که نیازمند اعتبارات بوده‌اند، پیشنهاد اجرای پروژه را به کمیته برنامه‌ریزی استان اعلام کرده‌ایم.

دهقان یادآور شد: مشکل آب روستاهای بوشکان تا 48 ساعت آینده برطرف می‌شود و فرماندار شهرستان دشتستان در این زمینه پیگیری‌های فراوانی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول