اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

روستاهای گلپایگان مستحق خدمات‌رسانی هستند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: روستاهای گلپایگان مستحق خدمات‌رسانی هستند.

روستاهای گلپایگان مستحق خدمات‌رسانی هستند

  به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی، مذهبی، ورزشی، تفریحی گلپایگان که در روستای اسفرنجان برگزار شد، اظهار کرد: این مجتمع در جوار امامزاده واجدالتعظیم روستای اسفرنجان و در مسیر راه مواصلاتی غرب به مرکز کشور واقع شده است.

وی با بیان اینکه طول و عرض این مجتمع 50 در50 است، تصریح کرد: در این مجتمع سالن‌های چندمنظوره ورزشی، مذهبی، رفاهی و تفریحی پیش‌بینی شده است.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با تأکید بر اینکه روستاهای شهرستان گلپایگان مستحق چنین خدماتی هستند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم محروم روستا، بزرگ‌ترین انگیزه اینجانب برای انجام چنین کاری بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رایانه جزو لاینفک زندگی امروزی محسوب می‌شود و همگان به آموزش و یادگیری آن نیاز دارند، به زودی در همین زمین هنرستان فنی با ظرفیت آموزش 200 دانش‌آموز احداث شده و رشته‌های کامپیوتر و معماری در آن تدریس می‌شود. 

وی همچنین به نصب پرچم 40 متری در زمین مجتمع فرهنگی، مذهبی، تفریحی روستای اسفرنجان اشاره کرد و گفت: پرچم نماد نظام مقدس جمهوری است و همواره مورد احترام ماست و استقرار این پرچم در این مکان به یادگار خواهد ماند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با بیان اینکه طراحی این مجتمع احداث کتابخانه، استراحتگاه، ورزشگاه، رستوران پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این مجتمع با کمک بخش خصوصی و خیراندیشانی احداث شده که حتی حاضر نیستند نامی از آن‌ها برده شود و تنها می‌توانیم در حقشان دعای خیر کنیم.

در ادامه امام جمعه گلپایگان نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: شهرستان گلپایگان نیازمند چنین مکان‌هایی بوده و هست و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه در احداث این مجتمع سالن‌های چندمنظوره برای تعزیه‌خوانی، ورزش، کتابخانه و مجموعه‌های رفاهی و خدماتی پیش‌بینی شده است، گفت: زحمات رئیس دفتر مقام معظم رهبری و افراد خیر در این امر خداپسندانه قابل تقدیر و ستایش است.

انتهای پیام/63014/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول