اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 44 میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های بخش آب و خاک خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای اجرای طرح‌های بخش آب و خاک این استان 44 میلیارد و 147 میلیون ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد 44 میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های بخش آب و خاک خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلام‌رضا هادربادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی در خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها در بخش آب و خاک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تعداد 157 پروژه در بخش آب و خاک در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 44 میلیارد و 147 میلیون ریال هزینه شده است.

ایجاد اشتغال برای 31 نفر در بخش آب و خاک

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی میزان خانوار برخوردار با اجرای این طرح‌ها را 2 هزار و 861 خانوار برشمرد و اذعان داشت: همچنین اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای 31 نفر را در استان فراهم می‌کند.

هادربادی تعداد پروژه‌های افتتاحی در بخش امور دام را 105 پروژه عنوان کرد و یادآور شد: با اجرایی شدن این پروژه‌ها زمینه اشتغال 51 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها 43 میلیارد و 326 میلیون ریال بوده است.

بهره‌مندی یک‌هزار خانوار از طرح‌های بخش باغبانی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اجرای 83 پروژه در بخش باغبانی خبر داد و متذکر شد: تعداد یک‌هزار و 355 خانوار از مزایای اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

هادربادی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را بالغ بر 41 میلیارد و 668 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم می‌کند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای 31 پروژه در بخش شیلات را 8 میلیارد و 726 میلیون ریال عنوان کرد و اضافه کرد: با اجرای این پروژه‌ها برای 10 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

اجرای 12 پروژه در بخش عشایری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اجرای 19 طرح در بخش منابع طبیعی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها 5 میلیارد و 964 میلیون ریال هزینه شده است.

هادربادی با بیان اینکه 12 پروژه در بخش امور عشایری در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: با اجرای این پروژه‌ها 355 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر یک‌میلیارد و 30 میلیون ریال است.

اجرای طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از افتتاح 18 پروژه در بخش‌های ترویج، تعاون روستایی، حفظ نباتات، دامپزشکی، صنایع و مکانیزاسیون خبر داد و اذعان داشت: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 26 میلیارد و 429 ریال هزینه شده است.

هادربادی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 11 نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است، خاطر نشان کرد: همچنین 959 خانوار از مزایای این طرح‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول