اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

حفر و تجهیز 7 حلقه چاه در منطقه گرم تمام ده نهبندان

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای پروژه طرح کمربند سبز در منطقه گرم تمام ده نهبندان و تاثیر بر اقتصاد روستاییان منطقه، گفت: تاکنون تعداد هفت حلقه چاه کشاورزی در منطقه گرم تمام ده نهبندان حفر و تجهیز شده است.

حفر و تجهیز 7 حلقه چاه در منطقه گرم تمام ده نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی ظهر امروز در ستاد اجرایی کارگروه توسعه بخش کشاورزی، اظهار داشت: عملکرد کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان تا تاریخ 21 خردادماه سال جاری توسط مدیر شعب بانک کشاورزی و دبیرخانه ستاد اجرایی استان بررسی شده و در حال پیگیری است.

وی با اشاره به مصوبه جلسه گذشته جهاد کشاورزی، تصریح کرد: بانک‌های عامل باید نسبت به بررسی و پذیرش طرح‌ها تا سقف 10 درصد مازاد سهم تعیین شده از تسهیلات سال گذشته، پس از اطمینان از جذب کامل طرح‌های معرفی شده به لحاظ طرح‌های برگشتی اقدام کنند که توسط دستگاه‌های مربوطه در حال انجام است.

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی باید ظرف مدت یک هفته نسبت به جایگزینی طرح‌های سهم بانک صادرات از محل تسهیلات سال گذشته اقدام شود، افزود: تاکنون تعداد هفت پرونده به مبلغ 970 میلیون تومان به بانک صادرات ارسال شده است.

هادربادی با اشاره به اجرای پروژه طرح کمربند سبز در منطقه گرم تمام ده نهبندان، اهمیت پروژه به لحاظ مشارکت مردم مرزنشین و تاثیر بر اقتصاد روستاییان منطقه، اضافه کرد: در این راستا توسط شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان تعداد پنج حلقه چاه کشاورزی حفر و تجهیز شده است.

وی ادامه داد: در مصوبه جلسه گذشته جهاد کشاورزی مقرر شد تا بر اساس تقاضای مردم محلی، اختصاص مورد نیاز دو حلقه چاه در منطقه نهبندان به وزارت نیرو پیشنهاد شود که تاکنون نیز حفر شده است.

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اداره کل تامین اجتماعی استان باید اطلاع‌رسانی در ارتباط به استفاده از مزایای پرداخت سهم کارفرما به میزان 27 درصد برای بیمه مشاغل آزاد برای کارفرمایان کارگاه‌های کشاورزی انجام دهد، افزود: در این ارتباط نامه‌ای ابلاغ شده است.

هادربادی اذعان داشت: عنوان جدیدی با عنوان توسعه و تکمیل صنایع تبدیلی زیر بخش تولیدات گیاهی، دامی و گیاهان دارویی توسط ستاد اجریی کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/69013/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول