اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس عنوان کرد

توسعه سرمایه‌گذاری تنها راه نجات جنوب استان اردبیل از بن‌بست

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه سرمایه‌گذاری تنها راه نجات جنوب استان اردبیل از بن‌بست و عامل پیشرفت وعمران این مناطق است.

توسعه سرمایه‌گذاری تنها راه نجات جنوب استان اردبیل از بن‌بست

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تنها راه نجات جنوب استان از محرومیت حرکت به سوی  توسعه سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به پایین بودن متوسط بهره‌مندی شهرستان‌های خلخال و کوثر از زیر ساخت‌ها در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: شهرستان خلخال و کوثر در تمامی حوزه‌ها توانمند برای حضور سرمایه‌گذاران است و برگزاری همایش فرصت های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر سبب شد تا سرمایه‌گذاران برای حضور در خلخال و سرمایه‌گذاری رغبت نشان دهند.

عضو کمیسیون انرژی‌های نو مجلس با تقدیر از تلاش‌های دولت در سال‌های اخیر گفت: حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کنار تلاش‌های دولت می‌تواند گام‌های توسعه در جنوب استان را تسریع کرده و به شکوفایی و توسعه تولید و نجات از فقر و محرومیت کمک کند.

جعفری افزود: ما به همراه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ساخت و مدیریت فرودگاه و چند سرمایه‌گذار در حوزه صنعت، بسترهای گردشگری از نزدیک از موقعیت‌های خاص دو شهرستان در جنوب استان بازدید کرده‌ایم و در این بازدید‌ها متوجه علاقمندی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شده‌ایم و امیدواریم با عنایت خداوند و حضور سرمایه‌گذاران شاهد رونق و توسعه خلخال و کوثر باشیم.

وی تاکید کرد: حضور سرمایه‌گذار در منطقه موجب ایجاد بستر‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال می‌شود که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری موجب رضایت‌مندی مردم از مسئولان خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: سد کوثر نیز با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون فعال شده و نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود پیمانکار و مسئولان پروژه با سرعت کار تکمیل سد را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود دو شهرستان خلخال و کوثر را نیازمند توجه مسئولان استانی و کشوری دانست و ابراز داشت: شهرستان خلخال و کوثر آن طور که باید توسعه می‌یافت، توسعه نیافته است ومردم دو شهرستان خلخال و کوثر حق بهره‌مندی از خدمات شایسته نظام را دارند.

انتهای پیام /62008/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول