اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه سوادکوه:

بیشتر طلاق‌ها به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب است

امام جمعه شیرگاه با اشاره به اهمیت حجاب و قاون مقابله با بی‌حجابی، گفت: بیشتر طلاق‌ها به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب است.

بیشتر طلاق‌ها به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه بهترین عمل در ماه رمضان دوری از محرمات است، عنوان کرد: گناهان آفات حیات معنوی مومنان هستند.

امام جمعه شیرگاه با بیان اینکه قرآن به عنوان کتاب زندگی و انسان‌ساز در ماه رمضان نازل شده است، افزود: در پرتو قرآن شاهد زندگی معنوی، حکمت‌ها و قضاوت‌های عادلانه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عمل صالح زمینه به وجود آمدن حیات طیبه را فراهم می‌آورد، خاطر نشان کرد: به فرموده امام صادق(ع) مومن کنترل شده است و افسارگسیخته نیست.

خطیب جمعه شیرگاه با اشاره به این که قانون، بی‌حجابی را جرم می‌داند ولی مجرمانش در جامعه آزادند، یادآوری کرد: باید تلاش کنیم تا شاهد کاهش مصادیق بی‌حجابی در جامعه باشیم.

مهدوی، مقاومت را نمونه پیروزی تعدادی از مومنان در برابر دشمنان ذکر کرد و اظهار داشت: پیروزی عده‌ای خداجو در برابر دشمنانی با سلاح‌های پیشرفته بیانگر نصرت الهی است.

* شورای نگهبان، امین نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با تبریک حلول ماه رمضان، آن را یکی از 10 خصلت برتری امت محمد (ص) بر سایر امت‌ها ذکر کرد و گفت: روزه در امت‌های گذشته هم وجود داشت ولی روزه‌داری در ماه مبارک رمضان ویژه انبیا بوده است که این لطف شامل حال مسلمانان نیز شده است.

امام جمعه شهرستان زیراب با گرامیداشت روز زن و عفاف و حجاب و با تاکید بر اینکه زن نیز مانند مرد می‌تواند فعالیت‌های اساسی داشته باشد، افزود: وضعیت زن مسلمان با زنان غربی متفاوت است.

وی با بیان اینکه کلاه و صلیب هم مانند حجاب نماد مذهبی محسوب می‌شود،خاطر نشان کرد: حساسیت به حجاب به دلیل فلسفه و اثرات آن است.

رضایی، حیا را از صفات مرد و زن مسلمان ذکر و یادآوری کرد: رعایت حیا در زنان اهمیت بیشتری دارد.

خطیب جمعه زیراب با اشاره به اهمیت شورای نگهبان در نظام اسلامی، تصریح کرد: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای حراست از نظام و امین نظام اسلامی است.

*بیشتر طلاق‌ها به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب است

امام جمعه پل سفید با تبریک حلول ماه رمضان، اذعان داشت: تمامی ادیان به روزه اهمیت داده‌اند که بیانگر ارزشمندی و همه‌گیر بودن آن است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با تاکید بر اینکه عبادات و کارهای ما باید برای رضای خدا باشد، افزود: عبادات ما برای ترس از جهنم و دستیابی به بهشت نباشد بلکه رضایت الهی را مورد نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز کشتار مردم مشهد در گوهر شاد توسط رضاشاه که بر علیه کشف حجاب اعتراض کردند، گفت: رعایت حجاب و عفاف به نفع بانوان است و بیشتر طلاق ها به دلیل ندیده‌گرفتن اصول دین و عدم رعایت عفاف و حجاب است.

امام جمعه شهرستان پل‌سفید به موفقیت مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه اشاره و یادآوری کرد: موفقیت مقاومت در جنگ 33 روزه به دلیل استفاده از نام خدا و استعانت از حضرت علی و ائمه (ع) بود.

انتها ی پیام/86015/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول